Στην βιολογία, το περιβάλλον μπορεί να καθοριστεί σαν ενα σύνολο κλιματικών, βιοτικών, κοινωνικών και εδαφικών παραγόντων που δρουν σε έναν οργανισμό και καθορίζουν την ανάπτυξη και την επιβίωση του. Έτσι, περιλαμβάνει οτιδήποτε μπορεί να επηρεάσει άμεσα τον μεταβολισμό ή τη συμπεριφορά των ζωντανών οργανισμών ή ειδών, όπως το φως, ο αέρας, το νερό, το έδαφος και άλλοι παράγοντες. Δείτε επίσης το άρθρο για το φυσικό περιβάλλον και τη φυσική επιλογή.
Στην αρχιτεκτονική, την εργονομία και την ασφάλεια στην εργασία, περιβάλλον είναι το σύνολο των χαρακτηριστικών ενός δωματίου ή κτιρίου που επηρεάζουν την ποιότητα ζωής και την αποδοτικότητα, περιλαμβανομένων των διαστάσεων και της διαρρύθμισης των χώρων διαβίωσης και της επίπλωσης, του φωτισμού, του αερισμού, της θερμοκρασίας, του θορύβου κλπ. Επίσης μπορεί να αναφέρεται στο σύνολο των δομικών κατασκευών. Δείτε επίσης το άρθρο για το δομημένο περιβάλλον.
Στην ψυχολογία, περιβαλλοντισμός είναι η θεωρία ότι το περιβάλλον (με τη γενική και κοινωνική έννοια) παίζει μεγαλύτερο ρόλο από την κληρονομικότητα καθορίζοντας την ανάπτυξη ενός ατόμου. Συγκεκριμένα, το περιβάλλον είναι ένας σημαντικός παράγοντας πολλών ψυχολογικών θεωριών.
Στην τέχνη, το περιβάλλον αποτελεί κινητήριο μοχλό και μούσα εμπνέοντας τους ζωγράφους ή τους ποιητές. Σε όλες τις μορφές της Τέχνης αποτελεί έμπνευση και οι Καλές Τέχνες φανερώνουν την επιρροή οπού άσκησε σε όλους τους καλλιτέχνες με όποιο είδος Τέχνης κι αν ασχολούνται. Ο άνθρωπος μέσα στο περιβάλλον δημιουργεί Μουσική, Ζωγραφική, Ποίηση, Γλυπτική, χορό, τραγούδι, θέατρο, αλλά και όλες οι μορφές τέχνης έχουν άμεση έμπνευση από το περιβάλλον.

Σάββατο 19 Αυγούστου 2017

IJERPH, Vol. 14, Pages 936: I Walk My Dog Because It Makes Me Happy: A Qualitative Study to Understand Why Dogs Motivate Walking and Improved Health

IJERPH, Vol. 14, Pages 936: I Walk My Dog Because It Makes Me Happy: A Qualitative Study to Understand Why Dogs Motivate Walking and Improved Health

International Journal of Environmental Research and Public Health doi: 10.3390/ijerph14080936

Authors: Carri Westgarth Robert Christley Garry Marvin Elizabeth Perkins

Dog walking is a popular everyday physical activity. Dog owners are generally more active than non-owners, but some rarely walk with their dog. The strength of the dog–owner relationship is known to be correlated with dog walking, and this qualitative study investigates why. Twenty-six interviews were combined with autoethnography of dog walking experiences. Dog walking was constructed as "for the dog", however, owners represented their dog's needs in a way which aligned with their own. Central to the construction of need was perceptions of dog personality and behaviour. Owners reported deriving positive outcomes from dog walking, most notably, feelings of "happiness", but these were "contingent" on the perception that their dogs were enjoying the experience. Owner physical activity and social interaction were secondary bonuses but rarely motivating. Perceptions and beliefs of owners about dog walking were continually negotiated, depending on how the needs of the owner and dog were constructed at that time. Complex social interactions with the "significant other" of a pet can strongly motivate human health behaviour. Potential interventions to promote dog walking need to account for this complexity and the effect of the dog-owner relationship on owner mental wellbeing.



from Enviromental via alkiviadis.1961 on Inoreader http://ift.tt/2wqfLbq

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου