Στην βιολογία, το περιβάλλον μπορεί να καθοριστεί σαν ενα σύνολο κλιματικών, βιοτικών, κοινωνικών και εδαφικών παραγόντων που δρουν σε έναν οργανισμό και καθορίζουν την ανάπτυξη και την επιβίωση του. Έτσι, περιλαμβάνει οτιδήποτε μπορεί να επηρεάσει άμεσα τον μεταβολισμό ή τη συμπεριφορά των ζωντανών οργανισμών ή ειδών, όπως το φως, ο αέρας, το νερό, το έδαφος και άλλοι παράγοντες. Δείτε επίσης το άρθρο για το φυσικό περιβάλλον και τη φυσική επιλογή.
Στην αρχιτεκτονική, την εργονομία και την ασφάλεια στην εργασία, περιβάλλον είναι το σύνολο των χαρακτηριστικών ενός δωματίου ή κτιρίου που επηρεάζουν την ποιότητα ζωής και την αποδοτικότητα, περιλαμβανομένων των διαστάσεων και της διαρρύθμισης των χώρων διαβίωσης και της επίπλωσης, του φωτισμού, του αερισμού, της θερμοκρασίας, του θορύβου κλπ. Επίσης μπορεί να αναφέρεται στο σύνολο των δομικών κατασκευών. Δείτε επίσης το άρθρο για το δομημένο περιβάλλον.
Στην ψυχολογία, περιβαλλοντισμός είναι η θεωρία ότι το περιβάλλον (με τη γενική και κοινωνική έννοια) παίζει μεγαλύτερο ρόλο από την κληρονομικότητα καθορίζοντας την ανάπτυξη ενός ατόμου. Συγκεκριμένα, το περιβάλλον είναι ένας σημαντικός παράγοντας πολλών ψυχολογικών θεωριών.
Στην τέχνη, το περιβάλλον αποτελεί κινητήριο μοχλό και μούσα εμπνέοντας τους ζωγράφους ή τους ποιητές. Σε όλες τις μορφές της Τέχνης αποτελεί έμπνευση και οι Καλές Τέχνες φανερώνουν την επιρροή οπού άσκησε σε όλους τους καλλιτέχνες με όποιο είδος Τέχνης κι αν ασχολούνται. Ο άνθρωπος μέσα στο περιβάλλον δημιουργεί Μουσική, Ζωγραφική, Ποίηση, Γλυπτική, χορό, τραγούδι, θέατρο, αλλά και όλες οι μορφές τέχνης έχουν άμεση έμπνευση από το περιβάλλον.

Τετάρτη 30 Αυγούστου 2017

IJERPH, Vol. 14, Pages 982: The Canadian Atlas of Child and Youth Injury: Mobilizing Injury Surveillance Data to Launch a National Knowledge Translation Tool

IJERPH, Vol. 14, Pages 982: The Canadian Atlas of Child and Youth Injury: Mobilizing Injury Surveillance Data to Launch a National Knowledge Translation Tool

International Journal of Environmental Research and Public Health doi: 10.3390/ijerph14090982

Authors: Ian Pike Jennifer Smith Samar Al-Hajj Pamela Fuselli Alison Macpherson

Child and youth injury prevention research in Canada has lagged behind other Organisation for Economic Co-operation and Development nations, despite existing surveillance systems and longitudinal data. A critical need to improve access to the available data, as well as need to tailor its display and interpretation, was identified by injury prevention stakeholders involved in research, policy, and practice. The Canadian Atlas of Child and Youth Injury Prevention ("the Atlas") was developed to address this need. Following a series of iterative consultation meetings and a pilot testing session, the Atlas was scaled up with national data. Two testing sessions were held to evaluate the tools. The Atlas is comprised of three main components: data, indicators, and visualizations. The accessibility of the dashboard is enhanced by customization of data visualizations and data outputs to suit the user's needs. Overall feedback indicated that the tools were easy to use, and that the interface was intuitive and visually appealing. The Canadian Atlas of Child and Youth Injury Prevention provides readily accessible information to injury prevention practitioners, policy makers and researchers, helping to chart pathways to success in improving the child and youth injury prevention system in Canada.



from Enviromental via alkiviadis.1961 on Inoreader http://ift.tt/2wI0zaa

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου