Στην βιολογία, το περιβάλλον μπορεί να καθοριστεί σαν ενα σύνολο κλιματικών, βιοτικών, κοινωνικών και εδαφικών παραγόντων που δρουν σε έναν οργανισμό και καθορίζουν την ανάπτυξη και την επιβίωση του. Έτσι, περιλαμβάνει οτιδήποτε μπορεί να επηρεάσει άμεσα τον μεταβολισμό ή τη συμπεριφορά των ζωντανών οργανισμών ή ειδών, όπως το φως, ο αέρας, το νερό, το έδαφος και άλλοι παράγοντες. Δείτε επίσης το άρθρο για το φυσικό περιβάλλον και τη φυσική επιλογή.
Στην αρχιτεκτονική, την εργονομία και την ασφάλεια στην εργασία, περιβάλλον είναι το σύνολο των χαρακτηριστικών ενός δωματίου ή κτιρίου που επηρεάζουν την ποιότητα ζωής και την αποδοτικότητα, περιλαμβανομένων των διαστάσεων και της διαρρύθμισης των χώρων διαβίωσης και της επίπλωσης, του φωτισμού, του αερισμού, της θερμοκρασίας, του θορύβου κλπ. Επίσης μπορεί να αναφέρεται στο σύνολο των δομικών κατασκευών. Δείτε επίσης το άρθρο για το δομημένο περιβάλλον.
Στην ψυχολογία, περιβαλλοντισμός είναι η θεωρία ότι το περιβάλλον (με τη γενική και κοινωνική έννοια) παίζει μεγαλύτερο ρόλο από την κληρονομικότητα καθορίζοντας την ανάπτυξη ενός ατόμου. Συγκεκριμένα, το περιβάλλον είναι ένας σημαντικός παράγοντας πολλών ψυχολογικών θεωριών.
Στην τέχνη, το περιβάλλον αποτελεί κινητήριο μοχλό και μούσα εμπνέοντας τους ζωγράφους ή τους ποιητές. Σε όλες τις μορφές της Τέχνης αποτελεί έμπνευση και οι Καλές Τέχνες φανερώνουν την επιρροή οπού άσκησε σε όλους τους καλλιτέχνες με όποιο είδος Τέχνης κι αν ασχολούνται. Ο άνθρωπος μέσα στο περιβάλλον δημιουργεί Μουσική, Ζωγραφική, Ποίηση, Γλυπτική, χορό, τραγούδι, θέατρο, αλλά και όλες οι μορφές τέχνης έχουν άμεση έμπνευση από το περιβάλλον.

Τετάρτη 23 Αυγούστου 2017

IJERPH, Vol. 14, Pages 952: Self-Rated Health Status and Cardiorespiratory Fitness in a Sample of Schoolchildren from Bogotá, Colombia. The FUPRECOL Study

IJERPH, Vol. 14, Pages 952: Self-Rated Health Status and Cardiorespiratory Fitness in a Sample of Schoolchildren from Bogotá, Colombia. The FUPRECOL Study

International Journal of Environmental Research and Public Health doi: 10.3390/ijerph14090952

Authors: Robinson Ramírez-Vélez Carolina Silva-Moreno Jorge Correa-Bautista Katherine González-Ruíz Daniel Prieto-Benavides Emilio Villa-González Antonio García-Hermoso

To evaluate the relationship between Self-Rated Health (SRH) and cardiorespiratory fitness (CRF) in a sample of children and adolescents enrolled in official schools in Bogotá, Colombia. A cross-sectional study was performed with 7402 children and adolescents between 9 and 17 years of age. Participants were asked to rate their health based on eight validated questions, addressing the participants propensity for headache, stomach-ache, backache, feeling-low, irritability/bad mood, nervousness, sleeping-difficulties, and dizziness. The choices were "rarely or never", "almost every month", "almost every week", and "more than once a week/about every day". Participants performed the international course-navette shuttle run test to estimate CRF, and cut-off points for age and gender were used to categorize the healthy/unhealthy fitness zone according to the FITNESSGRAM® criteria. Overall, 16.4% of those surveyed reported a perception of irritability/bad mood "more than once a week/about every day", followed by feeling-low and nervousness (both with 9.9%). Dizziness had the lowest prevalence with a percentage of 6.9%. Unhealthy CRF in boys increased the likelihood of headaches by 1.20 times, stomach aches by 1.31 times, feeling-low by 1.29 times, nervousness by 1.24 times, and dizziness by 1.29 times. In girls, unhealthy CRF increased the likelihood of headaches by 1.19 times, backache by 1.26 times, feeling-low by 1.28 times, irritability/bad mood by 1.17 times, sleeping-difficulties by 1.20 times, and dizziness by 1.27 times. SRH was associated with CRF in both genders. Early identification of children and adolescents with low CRF levels will permit interventions to promote healthy behaviors and prevent future diseases during adulthood.



from Enviromental via alkiviadis.1961 on Inoreader http://ift.tt/2voI8CI

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου