Στην βιολογία, το περιβάλλον μπορεί να καθοριστεί σαν ενα σύνολο κλιματικών, βιοτικών, κοινωνικών και εδαφικών παραγόντων που δρουν σε έναν οργανισμό και καθορίζουν την ανάπτυξη και την επιβίωση του. Έτσι, περιλαμβάνει οτιδήποτε μπορεί να επηρεάσει άμεσα τον μεταβολισμό ή τη συμπεριφορά των ζωντανών οργανισμών ή ειδών, όπως το φως, ο αέρας, το νερό, το έδαφος και άλλοι παράγοντες. Δείτε επίσης το άρθρο για το φυσικό περιβάλλον και τη φυσική επιλογή.
Στην αρχιτεκτονική, την εργονομία και την ασφάλεια στην εργασία, περιβάλλον είναι το σύνολο των χαρακτηριστικών ενός δωματίου ή κτιρίου που επηρεάζουν την ποιότητα ζωής και την αποδοτικότητα, περιλαμβανομένων των διαστάσεων και της διαρρύθμισης των χώρων διαβίωσης και της επίπλωσης, του φωτισμού, του αερισμού, της θερμοκρασίας, του θορύβου κλπ. Επίσης μπορεί να αναφέρεται στο σύνολο των δομικών κατασκευών. Δείτε επίσης το άρθρο για το δομημένο περιβάλλον.
Στην ψυχολογία, περιβαλλοντισμός είναι η θεωρία ότι το περιβάλλον (με τη γενική και κοινωνική έννοια) παίζει μεγαλύτερο ρόλο από την κληρονομικότητα καθορίζοντας την ανάπτυξη ενός ατόμου. Συγκεκριμένα, το περιβάλλον είναι ένας σημαντικός παράγοντας πολλών ψυχολογικών θεωριών.
Στην τέχνη, το περιβάλλον αποτελεί κινητήριο μοχλό και μούσα εμπνέοντας τους ζωγράφους ή τους ποιητές. Σε όλες τις μορφές της Τέχνης αποτελεί έμπνευση και οι Καλές Τέχνες φανερώνουν την επιρροή οπού άσκησε σε όλους τους καλλιτέχνες με όποιο είδος Τέχνης κι αν ασχολούνται. Ο άνθρωπος μέσα στο περιβάλλον δημιουργεί Μουσική, Ζωγραφική, Ποίηση, Γλυπτική, χορό, τραγούδι, θέατρο, αλλά και όλες οι μορφές τέχνης έχουν άμεση έμπνευση από το περιβάλλον.

Πέμπτη 23 Νοεμβρίου 2017

Climate mitigation, low-carbon society, and dynamism of educational institutes in a low-income country

Abstract

This paper aims to investigate carbon footprints of faculty members of University of Agriculture Faisalabad (UAF) associated with income and education in pursuance of a low-carbon society. For the study, 140 UAF faculty members (professors, associate professors, assistant professors, and lecturers) were selected using stratified random sampling technique, and a representative questionnaire was used to record primary data. Moreover, the ordinary least square (OLS) method was used to explain the statistical relationship between income, education, and carbon footprints. It was found that carbon footprints of UAF faculty members were 10.06 metric tons (mt) per year per person on an average. Our results further indicated that carbon footprints of assistant professors, associate professors, and professors were 10.83, 11.95, and 10.96 mt per person per annum, respectively. OLS estimates showed that an increase in one Doctor of Philosophy (Ph.D.) faculty member increases the carbon footprint by 1.15 mt per annum. Male faculty members emit more carbon footprints than females. Faculty members of Tenure Track System (TTS) had a higher income than those of Basic Pay Scale (BPS). Therefore, emissions of TTS faculty members were higher. Hence, in order to reduce carbon footprints and corroborate UAF campus environment-friendly, the attitude towards this aspect should be changed and awareness should be created. Furthermore, reduced car usage can be another bottom-up policy suggestion. As witnessed in green campuses of international universities, UAF should also be a motor-free campus (cycling and pedestrian only).



from Enviromental via alkiviadis.1961 on Inoreader http://ift.tt/2mXD89d

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου