Στην βιολογία, το περιβάλλον μπορεί να καθοριστεί σαν ενα σύνολο κλιματικών, βιοτικών, κοινωνικών και εδαφικών παραγόντων που δρουν σε έναν οργανισμό και καθορίζουν την ανάπτυξη και την επιβίωση του. Έτσι, περιλαμβάνει οτιδήποτε μπορεί να επηρεάσει άμεσα τον μεταβολισμό ή τη συμπεριφορά των ζωντανών οργανισμών ή ειδών, όπως το φως, ο αέρας, το νερό, το έδαφος και άλλοι παράγοντες. Δείτε επίσης το άρθρο για το φυσικό περιβάλλον και τη φυσική επιλογή.
Στην αρχιτεκτονική, την εργονομία και την ασφάλεια στην εργασία, περιβάλλον είναι το σύνολο των χαρακτηριστικών ενός δωματίου ή κτιρίου που επηρεάζουν την ποιότητα ζωής και την αποδοτικότητα, περιλαμβανομένων των διαστάσεων και της διαρρύθμισης των χώρων διαβίωσης και της επίπλωσης, του φωτισμού, του αερισμού, της θερμοκρασίας, του θορύβου κλπ. Επίσης μπορεί να αναφέρεται στο σύνολο των δομικών κατασκευών. Δείτε επίσης το άρθρο για το δομημένο περιβάλλον.
Στην ψυχολογία, περιβαλλοντισμός είναι η θεωρία ότι το περιβάλλον (με τη γενική και κοινωνική έννοια) παίζει μεγαλύτερο ρόλο από την κληρονομικότητα καθορίζοντας την ανάπτυξη ενός ατόμου. Συγκεκριμένα, το περιβάλλον είναι ένας σημαντικός παράγοντας πολλών ψυχολογικών θεωριών.
Στην τέχνη, το περιβάλλον αποτελεί κινητήριο μοχλό και μούσα εμπνέοντας τους ζωγράφους ή τους ποιητές. Σε όλες τις μορφές της Τέχνης αποτελεί έμπνευση και οι Καλές Τέχνες φανερώνουν την επιρροή οπού άσκησε σε όλους τους καλλιτέχνες με όποιο είδος Τέχνης κι αν ασχολούνται. Ο άνθρωπος μέσα στο περιβάλλον δημιουργεί Μουσική, Ζωγραφική, Ποίηση, Γλυπτική, χορό, τραγούδι, θέατρο, αλλά και όλες οι μορφές τέχνης έχουν άμεση έμπνευση από το περιβάλλον.

Σάββατο 2 Δεκεμβρίου 2017

IJERPH, Vol. 14, Pages 1497: The Cost-Effectiveness of Lowering Permissible Noise Levels Around U.S. Airports

IJERPH, Vol. 14, Pages 1497: The Cost-Effectiveness of Lowering Permissible Noise Levels Around U.S. Airports

International Journal of Environmental Research and Public Health doi: 10.3390/ijerph14121497

Authors: Boshen Jiao Zafar Zafari Brian Will Kai Ruggeri Shukai Li Peter Muennig

Aircraft noise increases the risk of cardiovascular diseases and mental illness. The allowable limit for sound in the vicinity of an airport is 65 decibels (dB) averaged over a 24-h 'day and night' period (DNL) in the United States. We evaluate the trade-off between the cost and the health benefits of changing the regulatory DNL level from 65 dB to 55 dB using a Markov model. The study used LaGuardia Airport (LGA) as a case study. In compliance with 55 dB allowable limit of aircraft noise, sound insulation would be required for residential homes within the 55 dB to 65 dB DNL. A Markov model was built to assess the cost-effectiveness of installing sound insulation. One-way sensitivity analyses and Monte Carlo simulation were conducted to test uncertainty of the model. The incremental cost-effectiveness ratio of installing sound insulation for residents exposed to airplane noise from LGA was $11,163/QALY gained (95% credible interval: cost-saving and life-saving to $93,054/QALY gained). Changing the regulatory standard for noise exposure around airports from 65 dB to 55 dB comes at a very good value.



from Enviromental via alkiviadis.1961 on Inoreader http://ift.tt/2AALKbd

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου