Στην βιολογία, το περιβάλλον μπορεί να καθοριστεί σαν ενα σύνολο κλιματικών, βιοτικών, κοινωνικών και εδαφικών παραγόντων που δρουν σε έναν οργανισμό και καθορίζουν την ανάπτυξη και την επιβίωση του. Έτσι, περιλαμβάνει οτιδήποτε μπορεί να επηρεάσει άμεσα τον μεταβολισμό ή τη συμπεριφορά των ζωντανών οργανισμών ή ειδών, όπως το φως, ο αέρας, το νερό, το έδαφος και άλλοι παράγοντες. Δείτε επίσης το άρθρο για το φυσικό περιβάλλον και τη φυσική επιλογή.
Στην αρχιτεκτονική, την εργονομία και την ασφάλεια στην εργασία, περιβάλλον είναι το σύνολο των χαρακτηριστικών ενός δωματίου ή κτιρίου που επηρεάζουν την ποιότητα ζωής και την αποδοτικότητα, περιλαμβανομένων των διαστάσεων και της διαρρύθμισης των χώρων διαβίωσης και της επίπλωσης, του φωτισμού, του αερισμού, της θερμοκρασίας, του θορύβου κλπ. Επίσης μπορεί να αναφέρεται στο σύνολο των δομικών κατασκευών. Δείτε επίσης το άρθρο για το δομημένο περιβάλλον.
Στην ψυχολογία, περιβαλλοντισμός είναι η θεωρία ότι το περιβάλλον (με τη γενική και κοινωνική έννοια) παίζει μεγαλύτερο ρόλο από την κληρονομικότητα καθορίζοντας την ανάπτυξη ενός ατόμου. Συγκεκριμένα, το περιβάλλον είναι ένας σημαντικός παράγοντας πολλών ψυχολογικών θεωριών.
Στην τέχνη, το περιβάλλον αποτελεί κινητήριο μοχλό και μούσα εμπνέοντας τους ζωγράφους ή τους ποιητές. Σε όλες τις μορφές της Τέχνης αποτελεί έμπνευση και οι Καλές Τέχνες φανερώνουν την επιρροή οπού άσκησε σε όλους τους καλλιτέχνες με όποιο είδος Τέχνης κι αν ασχολούνται. Ο άνθρωπος μέσα στο περιβάλλον δημιουργεί Μουσική, Ζωγραφική, Ποίηση, Γλυπτική, χορό, τραγούδι, θέατρο, αλλά και όλες οι μορφές τέχνης έχουν άμεση έμπνευση από το περιβάλλον.

Τρίτη 27 Φεβρουαρίου 2018

IJERPH, Vol. 15, Pages 412: Individual and School Correlates of Adolescent Leisure Time Physical Activity in Quebec, Canada

IJERPH, Vol. 15, Pages 412: Individual and School Correlates of Adolescent Leisure Time Physical Activity in Quebec, Canada

International Journal of Environmental Research and Public Health doi: 10.3390/ijerph15030412

Authors: José Massougbodji Alexandre Lebel Philippe De Wals

Background: Leisure time physical activity (LTPA) correlates have been mostly studied in relation to adolescents' home neighbourhoods, but not so much in relation to the environment of their schools' neighbourhoods. We sought to investigate how objective environmental measures of the schools' vicinity are related to adolescents' self-reported LTPA. Methods: Individual data from the Quebec High School Students Health Survey (QHSSHS) were matched with schools' socioeconomic indicators, as well as geographic information system-based indicators of their built environments. Self-reported levels of LTPA during the school year were assessed according to intensity, frequency and index of energy expenditure. Associations per gender between covariates and LTPA were estimated using ordinal multilevel regression with multiple imputations. Results: Boys (21% of which were highly active) were more active than girls (16% of which were highly active) (p ≤ 0.01). The incremental variance between schools explained by the contextual variables in the final models was higher among girls (7.8%) than boys (2.8%). The number of parks or green spaces within 750 m around their schools was positively associated with student LTPA in both genders. Conclusions: The promotion of parks around schools seems to be an avenue to be strengthened.



from Enviromental via alkiviadis.1961 on Inoreader http://ift.tt/2GORiyk

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου