Στην βιολογία, το περιβάλλον μπορεί να καθοριστεί σαν ενα σύνολο κλιματικών, βιοτικών, κοινωνικών και εδαφικών παραγόντων που δρουν σε έναν οργανισμό και καθορίζουν την ανάπτυξη και την επιβίωση του. Έτσι, περιλαμβάνει οτιδήποτε μπορεί να επηρεάσει άμεσα τον μεταβολισμό ή τη συμπεριφορά των ζωντανών οργανισμών ή ειδών, όπως το φως, ο αέρας, το νερό, το έδαφος και άλλοι παράγοντες. Δείτε επίσης το άρθρο για το φυσικό περιβάλλον και τη φυσική επιλογή.
Στην αρχιτεκτονική, την εργονομία και την ασφάλεια στην εργασία, περιβάλλον είναι το σύνολο των χαρακτηριστικών ενός δωματίου ή κτιρίου που επηρεάζουν την ποιότητα ζωής και την αποδοτικότητα, περιλαμβανομένων των διαστάσεων και της διαρρύθμισης των χώρων διαβίωσης και της επίπλωσης, του φωτισμού, του αερισμού, της θερμοκρασίας, του θορύβου κλπ. Επίσης μπορεί να αναφέρεται στο σύνολο των δομικών κατασκευών. Δείτε επίσης το άρθρο για το δομημένο περιβάλλον.
Στην ψυχολογία, περιβαλλοντισμός είναι η θεωρία ότι το περιβάλλον (με τη γενική και κοινωνική έννοια) παίζει μεγαλύτερο ρόλο από την κληρονομικότητα καθορίζοντας την ανάπτυξη ενός ατόμου. Συγκεκριμένα, το περιβάλλον είναι ένας σημαντικός παράγοντας πολλών ψυχολογικών θεωριών.
Στην τέχνη, το περιβάλλον αποτελεί κινητήριο μοχλό και μούσα εμπνέοντας τους ζωγράφους ή τους ποιητές. Σε όλες τις μορφές της Τέχνης αποτελεί έμπνευση και οι Καλές Τέχνες φανερώνουν την επιρροή οπού άσκησε σε όλους τους καλλιτέχνες με όποιο είδος Τέχνης κι αν ασχολούνται. Ο άνθρωπος μέσα στο περιβάλλον δημιουργεί Μουσική, Ζωγραφική, Ποίηση, Γλυπτική, χορό, τραγούδι, θέατρο, αλλά και όλες οι μορφές τέχνης έχουν άμεση έμπνευση από το περιβάλλον.

Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2018

Cost optimization based on influence and user preference

Abstract

The popularity of e-business and preference learning techniques have contributed a huge amount of product and user preference data. Analyzing the influence of an existing or new product among the users is critical to unlock the great scientific and social–economic value of these data. In this paper, we advocate the problem of influence-based cost optimization for the user preference and product data, which is fundamental in many real applications such as marketing and advertising. Generally, we aim to find a cost optimal position for a new product such that it can attract at least k or a particular percentage of users for the given user preference functions and competitors' products. Although we show the solution space of our problem can be reduced to a finite number of possible positions (points) by utilizing the classical k-level computation techniques, the computation cost is still very expensive due to the nature of the high combinatorial complexity of the k-level problem. To alleviate this issue, we develop efficient pruning and query processing techniques to significantly improve the performance. In particular, our traverse-based 2-dimensional algorithm is very efficient with time complexity O(n) where n is the number of user preference functions. For general multi-dimensional spaces, we develop space partition-based algorithm to significantly improve the performance by utilizing cost-based, influence-based and local dominance-based pruning techniques. Then, we show that the performance of the partition-based algorithm can be further enhanced by utilizing sampling approach, where the problem can be reduced to the classical half-space intersection problem. Based on the problem of influence-based cost optimization, two naturally extended problems are proposed, which are Batch-Query and the most cost-effective influence query. We demonstrate the efficiency of our techniques with extensive experiments over real and synthetic datasets.



http://bit.ly/2Vk0q69

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου