Στην βιολογία, το περιβάλλον μπορεί να καθοριστεί σαν ενα σύνολο κλιματικών, βιοτικών, κοινωνικών και εδαφικών παραγόντων που δρουν σε έναν οργανισμό και καθορίζουν την ανάπτυξη και την επιβίωση του. Έτσι, περιλαμβάνει οτιδήποτε μπορεί να επηρεάσει άμεσα τον μεταβολισμό ή τη συμπεριφορά των ζωντανών οργανισμών ή ειδών, όπως το φως, ο αέρας, το νερό, το έδαφος και άλλοι παράγοντες. Δείτε επίσης το άρθρο για το φυσικό περιβάλλον και τη φυσική επιλογή.
Στην αρχιτεκτονική, την εργονομία και την ασφάλεια στην εργασία, περιβάλλον είναι το σύνολο των χαρακτηριστικών ενός δωματίου ή κτιρίου που επηρεάζουν την ποιότητα ζωής και την αποδοτικότητα, περιλαμβανομένων των διαστάσεων και της διαρρύθμισης των χώρων διαβίωσης και της επίπλωσης, του φωτισμού, του αερισμού, της θερμοκρασίας, του θορύβου κλπ. Επίσης μπορεί να αναφέρεται στο σύνολο των δομικών κατασκευών. Δείτε επίσης το άρθρο για το δομημένο περιβάλλον.
Στην ψυχολογία, περιβαλλοντισμός είναι η θεωρία ότι το περιβάλλον (με τη γενική και κοινωνική έννοια) παίζει μεγαλύτερο ρόλο από την κληρονομικότητα καθορίζοντας την ανάπτυξη ενός ατόμου. Συγκεκριμένα, το περιβάλλον είναι ένας σημαντικός παράγοντας πολλών ψυχολογικών θεωριών.
Στην τέχνη, το περιβάλλον αποτελεί κινητήριο μοχλό και μούσα εμπνέοντας τους ζωγράφους ή τους ποιητές. Σε όλες τις μορφές της Τέχνης αποτελεί έμπνευση και οι Καλές Τέχνες φανερώνουν την επιρροή οπού άσκησε σε όλους τους καλλιτέχνες με όποιο είδος Τέχνης κι αν ασχολούνται. Ο άνθρωπος μέσα στο περιβάλλον δημιουργεί Μουσική, Ζωγραφική, Ποίηση, Γλυπτική, χορό, τραγούδι, θέατρο, αλλά και όλες οι μορφές τέχνης έχουν άμεση έμπνευση από το περιβάλλον.

Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου 2017

IJERPH, Vol. 14, Pages 1155: Playing Chemical Plant Environmental Protection Games with Historical Monitoring Data

IJERPH, Vol. 14, Pages 1155: Playing Chemical Plant Environmental Protection Games with Historical Monitoring Data

International Journal of Environmental Research and Public Health doi: 10.3390/ijerph14101155

Authors: Zhengqiu Zhu Bin Chen Genserik Reniers Laobing Zhang Sihang Qiu Xiaogang Qiu

The chemical industry is very important for the world economy and this industrial sector represents a substantial income source for developing countries. However, existing regulations on controlling atmospheric pollutants, and the enforcement of these regulations, often are insufficient in such countries. As a result, the deterioration of surrounding ecosystems and a quality decrease of the atmospheric environment can be observed. Previous works in this domain fail to generate executable and pragmatic solutions for inspection agencies due to practical challenges. In addressing these challenges, we introduce a so-called Chemical Plant Environment Protection Game (CPEP) to generate reasonable schedules of high-accuracy air quality monitoring stations (i.e., daily management plans) for inspection agencies. First, so-called Stackelberg Security Games (SSGs) in conjunction with source estimation methods are applied into this research. Second, high-accuracy air quality monitoring stations as well as gas sensor modules are modeled in the CPEP game. Third, simplified data analysis on the regularly discharging of chemical plants is utilized to construct the CPEP game. Finally, an illustrative case study is used to investigate the effectiveness of the CPEP game, and a realistic case study is conducted to illustrate how the models and algorithms being proposed in this paper, work in daily practice. Results show that playing a CPEP game can reduce operational costs of high-accuracy air quality monitoring stations. Moreover, evidence suggests that playing the game leads to more compliance from the chemical plants towards the inspection agencies. Therefore, the CPEP game is able to assist the environmental protection authorities in daily management work and reduce the potential risks of gaseous pollutants dispersion incidents.



from Enviromental via alkiviadis.1961 on Inoreader http://ift.tt/2fyAikk

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου