Στην βιολογία, το περιβάλλον μπορεί να καθοριστεί σαν ενα σύνολο κλιματικών, βιοτικών, κοινωνικών και εδαφικών παραγόντων που δρουν σε έναν οργανισμό και καθορίζουν την ανάπτυξη και την επιβίωση του. Έτσι, περιλαμβάνει οτιδήποτε μπορεί να επηρεάσει άμεσα τον μεταβολισμό ή τη συμπεριφορά των ζωντανών οργανισμών ή ειδών, όπως το φως, ο αέρας, το νερό, το έδαφος και άλλοι παράγοντες. Δείτε επίσης το άρθρο για το φυσικό περιβάλλον και τη φυσική επιλογή.
Στην αρχιτεκτονική, την εργονομία και την ασφάλεια στην εργασία, περιβάλλον είναι το σύνολο των χαρακτηριστικών ενός δωματίου ή κτιρίου που επηρεάζουν την ποιότητα ζωής και την αποδοτικότητα, περιλαμβανομένων των διαστάσεων και της διαρρύθμισης των χώρων διαβίωσης και της επίπλωσης, του φωτισμού, του αερισμού, της θερμοκρασίας, του θορύβου κλπ. Επίσης μπορεί να αναφέρεται στο σύνολο των δομικών κατασκευών. Δείτε επίσης το άρθρο για το δομημένο περιβάλλον.
Στην ψυχολογία, περιβαλλοντισμός είναι η θεωρία ότι το περιβάλλον (με τη γενική και κοινωνική έννοια) παίζει μεγαλύτερο ρόλο από την κληρονομικότητα καθορίζοντας την ανάπτυξη ενός ατόμου. Συγκεκριμένα, το περιβάλλον είναι ένας σημαντικός παράγοντας πολλών ψυχολογικών θεωριών.
Στην τέχνη, το περιβάλλον αποτελεί κινητήριο μοχλό και μούσα εμπνέοντας τους ζωγράφους ή τους ποιητές. Σε όλες τις μορφές της Τέχνης αποτελεί έμπνευση και οι Καλές Τέχνες φανερώνουν την επιρροή οπού άσκησε σε όλους τους καλλιτέχνες με όποιο είδος Τέχνης κι αν ασχολούνται. Ο άνθρωπος μέσα στο περιβάλλον δημιουργεί Μουσική, Ζωγραφική, Ποίηση, Γλυπτική, χορό, τραγούδι, θέατρο, αλλά και όλες οι μορφές τέχνης έχουν άμεση έμπνευση από το περιβάλλον.

Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 2017

Knowledge of the Avalanche Victim Resuscitation Checklist and Utility of a Standardized Lecture in Italy

Publication date: Available online 23 October 2017
Source:Wilderness & Environmental Medicine
Author(s): Giacomo Strapazzon, Daniel Migliaccio, Diego Fontana, Agnieszka Elzbieta Stawinoga, Mario Milani, Hermann Brugger
ObjectiveTo explore baseline knowledge about avalanche guidelines and the Avalanche Victim Resuscitation Checklist (AVReCh) in Italy and the knowledge acquisition from a standardized lecture.MethodsStandardized lecture material discussing AVReCh was presented during 8 mountain medicine courses from November 2014 to April 2016 in different regions of Italy. To determine the knowledge acquisition from the lecture, a pre- and postlecture survey was utilized.ResultsA total of 193 surveys were analyzed. More than 50% of the participants had never participated in lectures/courses on avalanche guidelines, and less than 50% of the participants knew about the AVReCh before the lecture. The correct temporal sequence of reportable information in the basic life support section of the AVReCh was selected by 40% of the participants before the lecture and by 75% after the lecture (P < 0.001). Within subgroups analysis, most groups saw significant improvement in performance (P < 0.05). The selection of the correct burial time increased from 36% to 84% (P < 0.05).ConclusionsHealth care providers and mountain rescue personnel are not widely aware of avalanche guidelines. The standardized lecture significantly improved knowledge of the principles of avalanche management related to core AVReCh elements. However, the effect that this knowledge acquisition has on avalanche victim survival or adherence to the AVReCh in the field is yet to be determined.



from Enviromental via alkiviadis.1961 on Inoreader http://ift.tt/2gFGxar

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου