Στην βιολογία, το περιβάλλον μπορεί να καθοριστεί σαν ενα σύνολο κλιματικών, βιοτικών, κοινωνικών και εδαφικών παραγόντων που δρουν σε έναν οργανισμό και καθορίζουν την ανάπτυξη και την επιβίωση του. Έτσι, περιλαμβάνει οτιδήποτε μπορεί να επηρεάσει άμεσα τον μεταβολισμό ή τη συμπεριφορά των ζωντανών οργανισμών ή ειδών, όπως το φως, ο αέρας, το νερό, το έδαφος και άλλοι παράγοντες. Δείτε επίσης το άρθρο για το φυσικό περιβάλλον και τη φυσική επιλογή.
Στην αρχιτεκτονική, την εργονομία και την ασφάλεια στην εργασία, περιβάλλον είναι το σύνολο των χαρακτηριστικών ενός δωματίου ή κτιρίου που επηρεάζουν την ποιότητα ζωής και την αποδοτικότητα, περιλαμβανομένων των διαστάσεων και της διαρρύθμισης των χώρων διαβίωσης και της επίπλωσης, του φωτισμού, του αερισμού, της θερμοκρασίας, του θορύβου κλπ. Επίσης μπορεί να αναφέρεται στο σύνολο των δομικών κατασκευών. Δείτε επίσης το άρθρο για το δομημένο περιβάλλον.
Στην ψυχολογία, περιβαλλοντισμός είναι η θεωρία ότι το περιβάλλον (με τη γενική και κοινωνική έννοια) παίζει μεγαλύτερο ρόλο από την κληρονομικότητα καθορίζοντας την ανάπτυξη ενός ατόμου. Συγκεκριμένα, το περιβάλλον είναι ένας σημαντικός παράγοντας πολλών ψυχολογικών θεωριών.
Στην τέχνη, το περιβάλλον αποτελεί κινητήριο μοχλό και μούσα εμπνέοντας τους ζωγράφους ή τους ποιητές. Σε όλες τις μορφές της Τέχνης αποτελεί έμπνευση και οι Καλές Τέχνες φανερώνουν την επιρροή οπού άσκησε σε όλους τους καλλιτέχνες με όποιο είδος Τέχνης κι αν ασχολούνται. Ο άνθρωπος μέσα στο περιβάλλον δημιουργεί Μουσική, Ζωγραφική, Ποίηση, Γλυπτική, χορό, τραγούδι, θέατρο, αλλά και όλες οι μορφές τέχνης έχουν άμεση έμπνευση από το περιβάλλον.

Σάββατο 2 Δεκεμβρίου 2017

An assessment of the real-world driving gaseous emissions from a Euro 6 light-duty diesel vehicle using a portable emissions measurement system (PEMS)

S13522310.gif

Publication date: February 2018
Source:Atmospheric Environment, Volume 174
Author(s): José M. Luján, Vicente Bermúdez, Vicente Dolz, Javier Monsalve-Serrano
Recent investigations demonstrated that real-world emissions usually exceed the levels achieved in the laboratory based type approval processes. By means of on-board emissions measurements, it has been shown that nitrogen oxides emitted by diesel engines substantially exceed the limit imposed by the Euro 6 regulation. Thus, with the aim of complementing the worldwide harmonized light vehicles test cycle, the real driving emissions cycle will be introduced after 1 September 2017 to regulate the vehicle emissions in real-world driving situations.This paper presents on-board gaseous emissions measurements from a Euro 6 light-duty diesel vehicle in a real-world driving route using a portable emissions measurement system. The test route characteristics follow the requirements imposed by the RDE regulation. The analysis of the raw emissions results suggests that the greatest amount of nitrogen oxides and nitrogen dioxide are emitted during the urban section of the test route, confirming that lower speeds with more accelerations and decelerations lead to higher nitrogen oxides emissions levels than constant high speeds. Moreover, the comparison of the two calculation methods proposed by the real driving emissions regulation has revealed emissions rates differences ranging from 10% to 45% depending on the pollutant emission and the trip section considered (urban or total). Thus, the nitrogen oxides emissions conformity factor slightly varies from one method to the other.



from Enviromental via alkiviadis.1961 on Inoreader http://ift.tt/2iFxcjI

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου