Στην βιολογία, το περιβάλλον μπορεί να καθοριστεί σαν ενα σύνολο κλιματικών, βιοτικών, κοινωνικών και εδαφικών παραγόντων που δρουν σε έναν οργανισμό και καθορίζουν την ανάπτυξη και την επιβίωση του. Έτσι, περιλαμβάνει οτιδήποτε μπορεί να επηρεάσει άμεσα τον μεταβολισμό ή τη συμπεριφορά των ζωντανών οργανισμών ή ειδών, όπως το φως, ο αέρας, το νερό, το έδαφος και άλλοι παράγοντες. Δείτε επίσης το άρθρο για το φυσικό περιβάλλον και τη φυσική επιλογή.
Στην αρχιτεκτονική, την εργονομία και την ασφάλεια στην εργασία, περιβάλλον είναι το σύνολο των χαρακτηριστικών ενός δωματίου ή κτιρίου που επηρεάζουν την ποιότητα ζωής και την αποδοτικότητα, περιλαμβανομένων των διαστάσεων και της διαρρύθμισης των χώρων διαβίωσης και της επίπλωσης, του φωτισμού, του αερισμού, της θερμοκρασίας, του θορύβου κλπ. Επίσης μπορεί να αναφέρεται στο σύνολο των δομικών κατασκευών. Δείτε επίσης το άρθρο για το δομημένο περιβάλλον.
Στην ψυχολογία, περιβαλλοντισμός είναι η θεωρία ότι το περιβάλλον (με τη γενική και κοινωνική έννοια) παίζει μεγαλύτερο ρόλο από την κληρονομικότητα καθορίζοντας την ανάπτυξη ενός ατόμου. Συγκεκριμένα, το περιβάλλον είναι ένας σημαντικός παράγοντας πολλών ψυχολογικών θεωριών.
Στην τέχνη, το περιβάλλον αποτελεί κινητήριο μοχλό και μούσα εμπνέοντας τους ζωγράφους ή τους ποιητές. Σε όλες τις μορφές της Τέχνης αποτελεί έμπνευση και οι Καλές Τέχνες φανερώνουν την επιρροή οπού άσκησε σε όλους τους καλλιτέχνες με όποιο είδος Τέχνης κι αν ασχολούνται. Ο άνθρωπος μέσα στο περιβάλλον δημιουργεί Μουσική, Ζωγραφική, Ποίηση, Γλυπτική, χορό, τραγούδι, θέατρο, αλλά και όλες οι μορφές τέχνης έχουν άμεση έμπνευση από το περιβάλλον.

Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2018

IJERPH, Vol. 15, Pages 208: Annoyance Judgment and Measurements of Environmental Noise: A Focus on Italian Secondary Schools

IJERPH, Vol. 15, Pages 208: Annoyance Judgment and Measurements of Environmental Noise: A Focus on Italian Secondary Schools

International Journal of Environmental Research and Public Health doi: 10.3390/ijerph15020208

Authors: Fabrizio Minichilli Francesca Gorini Elena Ascari Fabrizio Bianchi Alessio Coi Luca Fredianelli Gaetano Licitra Federica Manzoli Lorena Mezzasalma Liliana Cori

The effects of noise on students' health, well-being, and learning are of growing concern among both the general public and policy-makers in Europe. Several studies have highlighted the consequences of noise on children's learning and performance at school. This study investigates the relationship between noise judgment in school goers aged 11–18 and noise measurements aimed at evaluating their exposure at school. For this purpose, a questionnaire was administered to 521 individuals in 28 classrooms in eight schools of four cities in Italy, with different environmental characteristics. Using a Likert-type scale, a selected set of responses related to noise generated an Annoyance Index (AI) score for each student and a classroom median score (MAI). From the noise data acquired, a global noise score (GNS) was assigned to each classroom. A higher AI was found in industrialized areas and among younger students. No significant differences in noise judgment were found by gender. A significant inverse correlation was described between MAI and GNS, thus the better the acoustic quality of the classrooms, the less the perceived noise and annoyance. The results show that noise perception and consequent disturbance are highly correlated with classroom acoustics, and confirm that annoyance represents the most widespread subjective response to noise.



from Enviromental via alkiviadis.1961 on Inoreader http://ift.tt/2rK0DFa

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου