Στην βιολογία, το περιβάλλον μπορεί να καθοριστεί σαν ενα σύνολο κλιματικών, βιοτικών, κοινωνικών και εδαφικών παραγόντων που δρουν σε έναν οργανισμό και καθορίζουν την ανάπτυξη και την επιβίωση του. Έτσι, περιλαμβάνει οτιδήποτε μπορεί να επηρεάσει άμεσα τον μεταβολισμό ή τη συμπεριφορά των ζωντανών οργανισμών ή ειδών, όπως το φως, ο αέρας, το νερό, το έδαφος και άλλοι παράγοντες. Δείτε επίσης το άρθρο για το φυσικό περιβάλλον και τη φυσική επιλογή.
Στην αρχιτεκτονική, την εργονομία και την ασφάλεια στην εργασία, περιβάλλον είναι το σύνολο των χαρακτηριστικών ενός δωματίου ή κτιρίου που επηρεάζουν την ποιότητα ζωής και την αποδοτικότητα, περιλαμβανομένων των διαστάσεων και της διαρρύθμισης των χώρων διαβίωσης και της επίπλωσης, του φωτισμού, του αερισμού, της θερμοκρασίας, του θορύβου κλπ. Επίσης μπορεί να αναφέρεται στο σύνολο των δομικών κατασκευών. Δείτε επίσης το άρθρο για το δομημένο περιβάλλον.
Στην ψυχολογία, περιβαλλοντισμός είναι η θεωρία ότι το περιβάλλον (με τη γενική και κοινωνική έννοια) παίζει μεγαλύτερο ρόλο από την κληρονομικότητα καθορίζοντας την ανάπτυξη ενός ατόμου. Συγκεκριμένα, το περιβάλλον είναι ένας σημαντικός παράγοντας πολλών ψυχολογικών θεωριών.
Στην τέχνη, το περιβάλλον αποτελεί κινητήριο μοχλό και μούσα εμπνέοντας τους ζωγράφους ή τους ποιητές. Σε όλες τις μορφές της Τέχνης αποτελεί έμπνευση και οι Καλές Τέχνες φανερώνουν την επιρροή οπού άσκησε σε όλους τους καλλιτέχνες με όποιο είδος Τέχνης κι αν ασχολούνται. Ο άνθρωπος μέσα στο περιβάλλον δημιουργεί Μουσική, Ζωγραφική, Ποίηση, Γλυπτική, χορό, τραγούδι, θέατρο, αλλά και όλες οι μορφές τέχνης έχουν άμεση έμπνευση από το περιβάλλον.

Πέμπτη 4 Ιανουαρίου 2018

IJERPH, Vol. 15, Pages 69: Dynamic Impact of Online Word-of-Mouth and Advertising on Supply Chain Performance

IJERPH, Vol. 15, Pages 69: Dynamic Impact of Online Word-of-Mouth and Advertising on Supply Chain Performance

International Journal of Environmental Research and Public Health doi: 10.3390/ijerph15010069

Authors: Jian Feng Bin Liu

Cooperative (co-op) advertising investments benefit brand goodwill and further improve supply chain performance. Meanwhile, online word-of-mouth (OWOM) can also play an important role in supply chain performance. On the basis of co-op advertising, this paper considers a single supply chain structure led by a manufacturer and examines a fundamental issue concerning the impact of OWOM on supply chain performance. Firstly, by the method of differential game, this paper analyzes the dynamic impact of OWOM and advertising on supply chain performance (i.e., brand goodwill, sales, and profits) under three different supply chain decisions (i.e., only advertising, and manufacturers with and without sharing cost of OWOM with retailers). We compare and analyze the optimal strategies of advertising and OWOM under the above different supply chain decisions. Secondly, the system dynamics model is established to reflect the dynamic impact of OWOM and advertising on supply chain performance. Finally, three supply chain decisions under two scenarios, strong brand and weak brand, are analyzed through the system dynamics simulation. The results show that the input of OWOM can enhance brand goodwill and improve earnings. It further promotes the OWOM reputation and improves the supply chain performance if manufacturers share the cost of OWOM with retailers. Then, in order to eliminate the retailers from word-of-mouth fraud and establish a fair competition mechanism, the third parties (i.e., regulators or e-commerce platforms) should take appropriate punitive measures against retailers. Furthermore, the effect of OWOM on supply chain performance under a strong brand differed from those under a weak brand. Last but not least, if OWOM is improved, there would be more remarkable performance for the weak brand than that for the strong brand in the supply chain.



from Enviromental via alkiviadis.1961 on Inoreader http://ift.tt/2lUTs7G

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου