Στην βιολογία, το περιβάλλον μπορεί να καθοριστεί σαν ενα σύνολο κλιματικών, βιοτικών, κοινωνικών και εδαφικών παραγόντων που δρουν σε έναν οργανισμό και καθορίζουν την ανάπτυξη και την επιβίωση του. Έτσι, περιλαμβάνει οτιδήποτε μπορεί να επηρεάσει άμεσα τον μεταβολισμό ή τη συμπεριφορά των ζωντανών οργανισμών ή ειδών, όπως το φως, ο αέρας, το νερό, το έδαφος και άλλοι παράγοντες. Δείτε επίσης το άρθρο για το φυσικό περιβάλλον και τη φυσική επιλογή.
Στην αρχιτεκτονική, την εργονομία και την ασφάλεια στην εργασία, περιβάλλον είναι το σύνολο των χαρακτηριστικών ενός δωματίου ή κτιρίου που επηρεάζουν την ποιότητα ζωής και την αποδοτικότητα, περιλαμβανομένων των διαστάσεων και της διαρρύθμισης των χώρων διαβίωσης και της επίπλωσης, του φωτισμού, του αερισμού, της θερμοκρασίας, του θορύβου κλπ. Επίσης μπορεί να αναφέρεται στο σύνολο των δομικών κατασκευών. Δείτε επίσης το άρθρο για το δομημένο περιβάλλον.
Στην ψυχολογία, περιβαλλοντισμός είναι η θεωρία ότι το περιβάλλον (με τη γενική και κοινωνική έννοια) παίζει μεγαλύτερο ρόλο από την κληρονομικότητα καθορίζοντας την ανάπτυξη ενός ατόμου. Συγκεκριμένα, το περιβάλλον είναι ένας σημαντικός παράγοντας πολλών ψυχολογικών θεωριών.
Στην τέχνη, το περιβάλλον αποτελεί κινητήριο μοχλό και μούσα εμπνέοντας τους ζωγράφους ή τους ποιητές. Σε όλες τις μορφές της Τέχνης αποτελεί έμπνευση και οι Καλές Τέχνες φανερώνουν την επιρροή οπού άσκησε σε όλους τους καλλιτέχνες με όποιο είδος Τέχνης κι αν ασχολούνται. Ο άνθρωπος μέσα στο περιβάλλον δημιουργεί Μουσική, Ζωγραφική, Ποίηση, Γλυπτική, χορό, τραγούδι, θέατρο, αλλά και όλες οι μορφές τέχνης έχουν άμεση έμπνευση από το περιβάλλον.

Πέμπτη 4 Ιανουαρίου 2018

IJERPH, Vol. 15, Pages 70: Implicit Messages Regarding Unhealthy Foodstuffs in Chinese Television Advertisements: Increasing the Risk of Obesity

IJERPH, Vol. 15, Pages 70: Implicit Messages Regarding Unhealthy Foodstuffs in Chinese Television Advertisements: Increasing the Risk of Obesity

International Journal of Environmental Research and Public Health doi: 10.3390/ijerph15010070

Authors: Angela Chang Peter Schulz Tony Schirato Brian Hall

Previous studies indicated that television (TV) advertising is associated with higher rates of obesity. The rate of obesity and overweight continues to rise in mainland China, bringing into question whether TV advertising to young audiences might be partly to blame. This study investigated messaging delivered through TV advertisements regarding healthy and unhealthy foodstuffs. A total of 42 major food brands and 480 advertisements were analysed for content in this study. The results showed that the majority of TV spots advertised products with poor nutritional content and had a potential to mislead audiences concerning products' actual nutritional value. The tactics of repetition and appeals of premium offerings on food brands have a potential to influence the purchase intentions. Additional qualitative observation involving the social bond, social context and cultural factors pertaining to mood alterations were highlighted. The discussion addressed product attributes reflected by culture and the implicit messages of marketing claims may increase the risk of obesity. Thus, public health policymakers and researchers were encouraged to act urgently to evaluate the obesity risks of unhealthy food advertised in the media and to support healthy foods.



from Enviromental via alkiviadis.1961 on Inoreader http://ift.tt/2lWjLd1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου