Στην βιολογία, το περιβάλλον μπορεί να καθοριστεί σαν ενα σύνολο κλιματικών, βιοτικών, κοινωνικών και εδαφικών παραγόντων που δρουν σε έναν οργανισμό και καθορίζουν την ανάπτυξη και την επιβίωση του. Έτσι, περιλαμβάνει οτιδήποτε μπορεί να επηρεάσει άμεσα τον μεταβολισμό ή τη συμπεριφορά των ζωντανών οργανισμών ή ειδών, όπως το φως, ο αέρας, το νερό, το έδαφος και άλλοι παράγοντες. Δείτε επίσης το άρθρο για το φυσικό περιβάλλον και τη φυσική επιλογή.
Στην αρχιτεκτονική, την εργονομία και την ασφάλεια στην εργασία, περιβάλλον είναι το σύνολο των χαρακτηριστικών ενός δωματίου ή κτιρίου που επηρεάζουν την ποιότητα ζωής και την αποδοτικότητα, περιλαμβανομένων των διαστάσεων και της διαρρύθμισης των χώρων διαβίωσης και της επίπλωσης, του φωτισμού, του αερισμού, της θερμοκρασίας, του θορύβου κλπ. Επίσης μπορεί να αναφέρεται στο σύνολο των δομικών κατασκευών. Δείτε επίσης το άρθρο για το δομημένο περιβάλλον.
Στην ψυχολογία, περιβαλλοντισμός είναι η θεωρία ότι το περιβάλλον (με τη γενική και κοινωνική έννοια) παίζει μεγαλύτερο ρόλο από την κληρονομικότητα καθορίζοντας την ανάπτυξη ενός ατόμου. Συγκεκριμένα, το περιβάλλον είναι ένας σημαντικός παράγοντας πολλών ψυχολογικών θεωριών.
Στην τέχνη, το περιβάλλον αποτελεί κινητήριο μοχλό και μούσα εμπνέοντας τους ζωγράφους ή τους ποιητές. Σε όλες τις μορφές της Τέχνης αποτελεί έμπνευση και οι Καλές Τέχνες φανερώνουν την επιρροή οπού άσκησε σε όλους τους καλλιτέχνες με όποιο είδος Τέχνης κι αν ασχολούνται. Ο άνθρωπος μέσα στο περιβάλλον δημιουργεί Μουσική, Ζωγραφική, Ποίηση, Γλυπτική, χορό, τραγούδι, θέατρο, αλλά και όλες οι μορφές τέχνης έχουν άμεση έμπνευση από το περιβάλλον.

Τρίτη 9 Μαρτίου 2021

The practical examination types (spot test and slide test) of gross anatomy course in faculty of medicine: a simultaneous evaluation of the aspect of student success

xlomafota13 shared this article with you from Inoreader

pubmed-meta-image.png

Surg Radiol Anat. 2021 Mar 9. doi: 10.1007/s00276-021-02726-5. Online ahead of print.

ABSTRACT

PURPOSE: This study aimed to compare the students' scores of the spot (spotter/classical/traditional/tag/ring/bell-ringer) test (3D environment) performed in the laboratory with the slide test (gross anatomy images) (2D environment) in the class. The observation of our department regarding both types for practical examination was reported, in terms of exam marks of the students. Bo th are preferred as the practical examination types for gross anatomy course our in medical faculty.

METHODS: The 29 blocks' scores in 5 years (2013/2014-2017/2018) belonging to first- and second-year medical students' spot tests and slide tests are evaluated retrospectively and statistically compared. Correlations of the spot tests and the slide tests, besides the correlations between theoretical examinations and the practical examination types, are calculated.

RESULTS: Spot test scores were significantly higher (p < 0.05) in nine blocks, while slide test scores were higher significantly (p < 0.05) in fourteen. There was no statistically significant difference between the practical examination types (spot/slide) in six blocks. There were correlations between the spot test and the slide test in all blocks (p < 0.001).

CONCLUSION: It is considered that the spot test reflects the success/ability in a 3D environment, while the slide test reflects it in the 2D environment. In conclusion, neither of these two types of examinations stands out absolutely. Both types of examinations have their own features in areas, such as assessment power, applicability, and effect on success.

PMID:33687489 | DOI:10.1007/s00276-021-02726-5

View on the web

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου