Στην βιολογία, το περιβάλλον μπορεί να καθοριστεί σαν ενα σύνολο κλιματικών, βιοτικών, κοινωνικών και εδαφικών παραγόντων που δρουν σε έναν οργανισμό και καθορίζουν την ανάπτυξη και την επιβίωση του. Έτσι, περιλαμβάνει οτιδήποτε μπορεί να επηρεάσει άμεσα τον μεταβολισμό ή τη συμπεριφορά των ζωντανών οργανισμών ή ειδών, όπως το φως, ο αέρας, το νερό, το έδαφος και άλλοι παράγοντες. Δείτε επίσης το άρθρο για το φυσικό περιβάλλον και τη φυσική επιλογή.
Στην αρχιτεκτονική, την εργονομία και την ασφάλεια στην εργασία, περιβάλλον είναι το σύνολο των χαρακτηριστικών ενός δωματίου ή κτιρίου που επηρεάζουν την ποιότητα ζωής και την αποδοτικότητα, περιλαμβανομένων των διαστάσεων και της διαρρύθμισης των χώρων διαβίωσης και της επίπλωσης, του φωτισμού, του αερισμού, της θερμοκρασίας, του θορύβου κλπ. Επίσης μπορεί να αναφέρεται στο σύνολο των δομικών κατασκευών. Δείτε επίσης το άρθρο για το δομημένο περιβάλλον.
Στην ψυχολογία, περιβαλλοντισμός είναι η θεωρία ότι το περιβάλλον (με τη γενική και κοινωνική έννοια) παίζει μεγαλύτερο ρόλο από την κληρονομικότητα καθορίζοντας την ανάπτυξη ενός ατόμου. Συγκεκριμένα, το περιβάλλον είναι ένας σημαντικός παράγοντας πολλών ψυχολογικών θεωριών.
Στην τέχνη, το περιβάλλον αποτελεί κινητήριο μοχλό και μούσα εμπνέοντας τους ζωγράφους ή τους ποιητές. Σε όλες τις μορφές της Τέχνης αποτελεί έμπνευση και οι Καλές Τέχνες φανερώνουν την επιρροή οπού άσκησε σε όλους τους καλλιτέχνες με όποιο είδος Τέχνης κι αν ασχολούνται. Ο άνθρωπος μέσα στο περιβάλλον δημιουργεί Μουσική, Ζωγραφική, Ποίηση, Γλυπτική, χορό, τραγούδι, θέατρο, αλλά και όλες οι μορφές τέχνης έχουν άμεση έμπνευση από το περιβάλλον.

Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2021

A Novel Adenoidectomy Training System

xlomafota13 shared this article with you from Inoreader

Objectives/Hypothesis

Young residents find mirror-guided adenoidectomy difficult. Inexperienced trainees must learn to focus a headlight beam, work upside-down and backward in a small space and thoroughly ablate adenoid tissue—all new skills. We present an adenoidectomy training system that is low-cost, easy to construct, and is focused on these basic adenoidectomy skills.

Study Design

Prospective experimental study.

Methods

This training suite includes three stations each targeting a different skill. The first employs a mannequin head with exposed nasopharynx. It trains the student to coordinate a headlight and mirror while touching a series of targets with a curved probe. At the second station participants electrodessicate (or microdebride) an anchored piece of veal thymus. The third station combines both sets of skills as participants ablate thymus in a simulated nasopharynx (30 mm rectangular aluminum tube) constrained within a Crow-Davis retractor, using a headlight, mirror, and suction electrosurgical electrode (or microdebrider). To evaluate the training system's efficacy, we assessed the performance of 10 surgically naïve medical student volunteers before and after 15 minutes of practice using a validated rating scale used for adenoidectomy.

Results

There was significant improvement in adenoidectomy skill scores after practicing. Overall scores were higher, time taken to touch a series of targets with a headlight and mirror was less and amount of tissue ablated at the final station was greater (P < .05).

Conclusion

This novel adenoidectomy training system is inexpensive and easy to build. Practice with the model resulted in statistically significant improvement in adenoidectomy skill scores for inexperienced student surgeons.

Level of Evidence

3 Laryngoscope, 2021

View on the web

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου