Στην βιολογία, το περιβάλλον μπορεί να καθοριστεί σαν ενα σύνολο κλιματικών, βιοτικών, κοινωνικών και εδαφικών παραγόντων που δρουν σε έναν οργανισμό και καθορίζουν την ανάπτυξη και την επιβίωση του. Έτσι, περιλαμβάνει οτιδήποτε μπορεί να επηρεάσει άμεσα τον μεταβολισμό ή τη συμπεριφορά των ζωντανών οργανισμών ή ειδών, όπως το φως, ο αέρας, το νερό, το έδαφος και άλλοι παράγοντες. Δείτε επίσης το άρθρο για το φυσικό περιβάλλον και τη φυσική επιλογή.
Στην αρχιτεκτονική, την εργονομία και την ασφάλεια στην εργασία, περιβάλλον είναι το σύνολο των χαρακτηριστικών ενός δωματίου ή κτιρίου που επηρεάζουν την ποιότητα ζωής και την αποδοτικότητα, περιλαμβανομένων των διαστάσεων και της διαρρύθμισης των χώρων διαβίωσης και της επίπλωσης, του φωτισμού, του αερισμού, της θερμοκρασίας, του θορύβου κλπ. Επίσης μπορεί να αναφέρεται στο σύνολο των δομικών κατασκευών. Δείτε επίσης το άρθρο για το δομημένο περιβάλλον.
Στην ψυχολογία, περιβαλλοντισμός είναι η θεωρία ότι το περιβάλλον (με τη γενική και κοινωνική έννοια) παίζει μεγαλύτερο ρόλο από την κληρονομικότητα καθορίζοντας την ανάπτυξη ενός ατόμου. Συγκεκριμένα, το περιβάλλον είναι ένας σημαντικός παράγοντας πολλών ψυχολογικών θεωριών.
Στην τέχνη, το περιβάλλον αποτελεί κινητήριο μοχλό και μούσα εμπνέοντας τους ζωγράφους ή τους ποιητές. Σε όλες τις μορφές της Τέχνης αποτελεί έμπνευση και οι Καλές Τέχνες φανερώνουν την επιρροή οπού άσκησε σε όλους τους καλλιτέχνες με όποιο είδος Τέχνης κι αν ασχολούνται. Ο άνθρωπος μέσα στο περιβάλλον δημιουργεί Μουσική, Ζωγραφική, Ποίηση, Γλυπτική, χορό, τραγούδι, θέατρο, αλλά και όλες οι μορφές τέχνης έχουν άμεση έμπνευση από το περιβάλλον.

Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2018

Effectiveness of an academic detailing intervention in primary care on the prescribing of non-steroidal anti-inflammatory drugs

Abstract

Purpose

The objective of this study was to examine the impact of an academic detailing programme in primary care in Norway on the prescribing rate of diclofenac, naproxen and non-steroidal anti-inflammatory drugs (NSAIDs) in total.

Methods

An academic detailing programme was delivered to general practitioners (GPs) in two Norwegian cities. The key message was to avoid diclofenac and COX-2 inhibitors and to use naproxen as the NSAID of choice. We analysed prescription data for 12 months before and after the programme to estimate its impact, using interrupted time series to control for underlying trends, and using the rest of Norway as a comparator. The primary outcome was change in the proportion of the population filling a prescription for diclofenac; secondary outcomes were change in naproxen prescribing and change in total NSAID prescribing.

Results

Controlling for baseline trends, and relative to changes in the rest of Norway, there was a statistically significant reduction in the prescribing rate of diclofenac in both cities (− 18% and − 16%, respectively) immediately after the intervention. The impact of the programme on prescribing of diclofenac was maintained by the end of the 12 month follow-up period. An increase in the prescribing of naproxen was observed in both cities. The programme had no impact on the overall rate of prescribing of NSAIDs.

Conclusion

Academic detailing was effective in changing the choice of prescribed NSAID amongst Norwegian GPs. Academic detailing is potentially an important method for providing GPs with independent, evidence-based updates on pharmacotherapy to improve prescribing.



http://bit.ly/2SvJsA0

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου