Στην βιολογία, το περιβάλλον μπορεί να καθοριστεί σαν ενα σύνολο κλιματικών, βιοτικών, κοινωνικών και εδαφικών παραγόντων που δρουν σε έναν οργανισμό και καθορίζουν την ανάπτυξη και την επιβίωση του. Έτσι, περιλαμβάνει οτιδήποτε μπορεί να επηρεάσει άμεσα τον μεταβολισμό ή τη συμπεριφορά των ζωντανών οργανισμών ή ειδών, όπως το φως, ο αέρας, το νερό, το έδαφος και άλλοι παράγοντες. Δείτε επίσης το άρθρο για το φυσικό περιβάλλον και τη φυσική επιλογή.
Στην αρχιτεκτονική, την εργονομία και την ασφάλεια στην εργασία, περιβάλλον είναι το σύνολο των χαρακτηριστικών ενός δωματίου ή κτιρίου που επηρεάζουν την ποιότητα ζωής και την αποδοτικότητα, περιλαμβανομένων των διαστάσεων και της διαρρύθμισης των χώρων διαβίωσης και της επίπλωσης, του φωτισμού, του αερισμού, της θερμοκρασίας, του θορύβου κλπ. Επίσης μπορεί να αναφέρεται στο σύνολο των δομικών κατασκευών. Δείτε επίσης το άρθρο για το δομημένο περιβάλλον.
Στην ψυχολογία, περιβαλλοντισμός είναι η θεωρία ότι το περιβάλλον (με τη γενική και κοινωνική έννοια) παίζει μεγαλύτερο ρόλο από την κληρονομικότητα καθορίζοντας την ανάπτυξη ενός ατόμου. Συγκεκριμένα, το περιβάλλον είναι ένας σημαντικός παράγοντας πολλών ψυχολογικών θεωριών.
Στην τέχνη, το περιβάλλον αποτελεί κινητήριο μοχλό και μούσα εμπνέοντας τους ζωγράφους ή τους ποιητές. Σε όλες τις μορφές της Τέχνης αποτελεί έμπνευση και οι Καλές Τέχνες φανερώνουν την επιρροή οπού άσκησε σε όλους τους καλλιτέχνες με όποιο είδος Τέχνης κι αν ασχολούνται. Ο άνθρωπος μέσα στο περιβάλλον δημιουργεί Μουσική, Ζωγραφική, Ποίηση, Γλυπτική, χορό, τραγούδι, θέατρο, αλλά και όλες οι μορφές τέχνης έχουν άμεση έμπνευση από το περιβάλλον.

Τρίτη 24 Αυγούστου 2021

Multidisciplinary Simulation Training for Surgical Tracheostomy in Patients Mechanically Ventilated Secondary to Severe Acute Respiratory Syndrome Coronavirus 2

xlomafota13 shared this article with you from Inoreader

pubmed-meta-image.png

Ear Nose Throat J. 2021 Aug 24:1455613211042119. doi: 10.1177/01455613211042119. Online ahead of print.

ABSTRACT

OBJECTIVE: A proportion of patients with coronavirus disease (COVID) and severe respiratory manifestations of disease will require admission to intensive care for intubation and ventilation. When anticipating prolonged ventilation, the patient may proceed to surgical tracheostomy to afford safe respiratory wean. As surgical tracheostomy is an aerosol-generating pr ocedure, it poses a high risk of viral transmission and ultimately may prompt anxiety and caution in participating staff members. We aimed to mitigate these risks by providing staff with appropriate training and experience, to improve their confidence as well as practical ability.

METHODS: We developed a multidisciplinary simulation training experience and checklist in order to optimize team performance during the high-stakes procedure. We evaluated staff confidence before and after the training with questionnaires.

RESULTS: Post-simulation, surgeons were more confident with donning the high level personal protective equipment, and nurses were more confident in performing their role.

CONCLUSIONS: Simulation allows the multidisciplinary team an opportunity to practice high-risk procedures and prompts the team to assess staff knowledge base, troubleshoot queries, and teach roles and responsibilities in a safe environment. In the context of COVID-19, simulation encour ages staff sense of preparedness and protection for true participation during a high-risk procedure.

PMID:34427150 | DOI:10.1177/01455613211042119

View on the web

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου