Στην βιολογία, το περιβάλλον μπορεί να καθοριστεί σαν ενα σύνολο κλιματικών, βιοτικών, κοινωνικών και εδαφικών παραγόντων που δρουν σε έναν οργανισμό και καθορίζουν την ανάπτυξη και την επιβίωση του. Έτσι, περιλαμβάνει οτιδήποτε μπορεί να επηρεάσει άμεσα τον μεταβολισμό ή τη συμπεριφορά των ζωντανών οργανισμών ή ειδών, όπως το φως, ο αέρας, το νερό, το έδαφος και άλλοι παράγοντες. Δείτε επίσης το άρθρο για το φυσικό περιβάλλον και τη φυσική επιλογή.
Στην αρχιτεκτονική, την εργονομία και την ασφάλεια στην εργασία, περιβάλλον είναι το σύνολο των χαρακτηριστικών ενός δωματίου ή κτιρίου που επηρεάζουν την ποιότητα ζωής και την αποδοτικότητα, περιλαμβανομένων των διαστάσεων και της διαρρύθμισης των χώρων διαβίωσης και της επίπλωσης, του φωτισμού, του αερισμού, της θερμοκρασίας, του θορύβου κλπ. Επίσης μπορεί να αναφέρεται στο σύνολο των δομικών κατασκευών. Δείτε επίσης το άρθρο για το δομημένο περιβάλλον.
Στην ψυχολογία, περιβαλλοντισμός είναι η θεωρία ότι το περιβάλλον (με τη γενική και κοινωνική έννοια) παίζει μεγαλύτερο ρόλο από την κληρονομικότητα καθορίζοντας την ανάπτυξη ενός ατόμου. Συγκεκριμένα, το περιβάλλον είναι ένας σημαντικός παράγοντας πολλών ψυχολογικών θεωριών.
Στην τέχνη, το περιβάλλον αποτελεί κινητήριο μοχλό και μούσα εμπνέοντας τους ζωγράφους ή τους ποιητές. Σε όλες τις μορφές της Τέχνης αποτελεί έμπνευση και οι Καλές Τέχνες φανερώνουν την επιρροή οπού άσκησε σε όλους τους καλλιτέχνες με όποιο είδος Τέχνης κι αν ασχολούνται. Ο άνθρωπος μέσα στο περιβάλλον δημιουργεί Μουσική, Ζωγραφική, Ποίηση, Γλυπτική, χορό, τραγούδι, θέατρο, αλλά και όλες οι μορφές τέχνης έχουν άμεση έμπνευση από το περιβάλλον.

Παρασκευή 30 Μαρτίου 2018

IJERPH, Vol. 15, Pages 633: The Relationship between Sleep Time and Mental Health Problems According to the Strengths and Difficulties Questionnaire in Children after an Earthquake Disaster: The Fukushima Health Management Survey

IJERPH, Vol. 15, Pages 633: The Relationship between Sleep Time and Mental Health Problems According to the Strengths and Difficulties Questionnaire in Children after an Earthquake Disaster: The Fukushima Health Management Survey

International Journal of Environmental Research and Public Health doi: 10.3390/ijerph15040633

Authors: Shuntaro Itagaki Tetsuya Ohira Masato Nagai Seiji Yasumura Masaharu Maeda Yuriko Suzuki Hirobumi Mashiko Tetsuya Shiga Itaru Miura Hirooki Yabe

A cross-sectional study was performed on the adverse effects of sleep time on the mental health of children after the Great East Japan Earthquake and subsequent nuclear reactor accident in March 2011. The target participants were children aged 4–15 years living inside the government-designated evacuation zone as of 11 March 2011 (n = 29,585). The participants' parents/guardians completed the Strengths and Difficulties Questionnaire (SDQ) and sleep time data were obtained from the 2011 Fukushima Health Management Survey. A total of 18,745 valid responses were returned. We excluded questionnaires with incomplete answers leaving 13,272 responses for the final analysis. First, we divided the children into three age groups for analysis. Second, we divided each age group into four or five groups based on sleep time per day. We used SDQ scores ≥16 to indicate a high risk of mental health problems. In the 4–6-year-old group, those with a sleep time of <9 h had a higher risk. In the 7–12-year-old group, those with ≥10 h of sleep time had a higher risk. In the 13–15-year-old group, those with ≥9 h of sleep time had a higher risk. Shorter sleep time was associated with a higher risk of mental health in 4–6-year-olds. On the other hand, oversleeping was associated with a high risk of mental health in 7–15-year-olds.



from Enviromental via alkiviadis.1961 on Inoreader https://ift.tt/2E6JOoF

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου