Στην βιολογία, το περιβάλλον μπορεί να καθοριστεί σαν ενα σύνολο κλιματικών, βιοτικών, κοινωνικών και εδαφικών παραγόντων που δρουν σε έναν οργανισμό και καθορίζουν την ανάπτυξη και την επιβίωση του. Έτσι, περιλαμβάνει οτιδήποτε μπορεί να επηρεάσει άμεσα τον μεταβολισμό ή τη συμπεριφορά των ζωντανών οργανισμών ή ειδών, όπως το φως, ο αέρας, το νερό, το έδαφος και άλλοι παράγοντες. Δείτε επίσης το άρθρο για το φυσικό περιβάλλον και τη φυσική επιλογή.
Στην αρχιτεκτονική, την εργονομία και την ασφάλεια στην εργασία, περιβάλλον είναι το σύνολο των χαρακτηριστικών ενός δωματίου ή κτιρίου που επηρεάζουν την ποιότητα ζωής και την αποδοτικότητα, περιλαμβανομένων των διαστάσεων και της διαρρύθμισης των χώρων διαβίωσης και της επίπλωσης, του φωτισμού, του αερισμού, της θερμοκρασίας, του θορύβου κλπ. Επίσης μπορεί να αναφέρεται στο σύνολο των δομικών κατασκευών. Δείτε επίσης το άρθρο για το δομημένο περιβάλλον.
Στην ψυχολογία, περιβαλλοντισμός είναι η θεωρία ότι το περιβάλλον (με τη γενική και κοινωνική έννοια) παίζει μεγαλύτερο ρόλο από την κληρονομικότητα καθορίζοντας την ανάπτυξη ενός ατόμου. Συγκεκριμένα, το περιβάλλον είναι ένας σημαντικός παράγοντας πολλών ψυχολογικών θεωριών.
Στην τέχνη, το περιβάλλον αποτελεί κινητήριο μοχλό και μούσα εμπνέοντας τους ζωγράφους ή τους ποιητές. Σε όλες τις μορφές της Τέχνης αποτελεί έμπνευση και οι Καλές Τέχνες φανερώνουν την επιρροή οπού άσκησε σε όλους τους καλλιτέχνες με όποιο είδος Τέχνης κι αν ασχολούνται. Ο άνθρωπος μέσα στο περιβάλλον δημιουργεί Μουσική, Ζωγραφική, Ποίηση, Γλυπτική, χορό, τραγούδι, θέατρο, αλλά και όλες οι μορφές τέχνης έχουν άμεση έμπνευση από το περιβάλλον.

Τρίτη 1 Ιανουαρίου 2019

Designing Incentive Mechanisms for Mobile Crowdsensing with Intermediaries

In the past decade, with the rapid development of wireless communication and sensor technology, ubiquitous smartphones equipped with increasingly rich sensors have more powerful computing and sensing abilities. Thus, mobile crowdsensing has received extensive attentions from both industry and academia. Recently, plenty of mobile crowdsensing applications come forth, such as indoor positioning, environment monitoring, and transportation. However, most existing mobile crowdsensing systems lack vast user bases and thus urgently need appropriate incentive mechanisms to attract mobile users to guarantee the service quality. In this paper, we propose to incorporate sensing platform and social network applications, which already have large user bases to build a three-layer network model. Thus, we can publicize the sensing platform promptly in large scale and provide long-term guarantee of data sources. Based on a three-layer network model, we design incentive mechanisms for both intermediaries and the crowdsensing platform and provide a solution to cope with the problem of user overlapping among intermediaries. We theoretically prove the properties of our proposed incentive mechanisms, including incentive compatibility, individual rationality, and efficiency. Furthermore, we evaluate our incentive mechanisms by extensive simulations. Evaluation results validate the effectiveness and efficiency of our proposed mechanisms.

from ! Human Diseases via Alexandros G.Sfakianakis on Inoreader http://bit.ly/2F1FnjM

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου