Στην βιολογία, το περιβάλλον μπορεί να καθοριστεί σαν ενα σύνολο κλιματικών, βιοτικών, κοινωνικών και εδαφικών παραγόντων που δρουν σε έναν οργανισμό και καθορίζουν την ανάπτυξη και την επιβίωση του. Έτσι, περιλαμβάνει οτιδήποτε μπορεί να επηρεάσει άμεσα τον μεταβολισμό ή τη συμπεριφορά των ζωντανών οργανισμών ή ειδών, όπως το φως, ο αέρας, το νερό, το έδαφος και άλλοι παράγοντες. Δείτε επίσης το άρθρο για το φυσικό περιβάλλον και τη φυσική επιλογή.
Στην αρχιτεκτονική, την εργονομία και την ασφάλεια στην εργασία, περιβάλλον είναι το σύνολο των χαρακτηριστικών ενός δωματίου ή κτιρίου που επηρεάζουν την ποιότητα ζωής και την αποδοτικότητα, περιλαμβανομένων των διαστάσεων και της διαρρύθμισης των χώρων διαβίωσης και της επίπλωσης, του φωτισμού, του αερισμού, της θερμοκρασίας, του θορύβου κλπ. Επίσης μπορεί να αναφέρεται στο σύνολο των δομικών κατασκευών. Δείτε επίσης το άρθρο για το δομημένο περιβάλλον.
Στην ψυχολογία, περιβαλλοντισμός είναι η θεωρία ότι το περιβάλλον (με τη γενική και κοινωνική έννοια) παίζει μεγαλύτερο ρόλο από την κληρονομικότητα καθορίζοντας την ανάπτυξη ενός ατόμου. Συγκεκριμένα, το περιβάλλον είναι ένας σημαντικός παράγοντας πολλών ψυχολογικών θεωριών.
Στην τέχνη, το περιβάλλον αποτελεί κινητήριο μοχλό και μούσα εμπνέοντας τους ζωγράφους ή τους ποιητές. Σε όλες τις μορφές της Τέχνης αποτελεί έμπνευση και οι Καλές Τέχνες φανερώνουν την επιρροή οπού άσκησε σε όλους τους καλλιτέχνες με όποιο είδος Τέχνης κι αν ασχολούνται. Ο άνθρωπος μέσα στο περιβάλλον δημιουργεί Μουσική, Ζωγραφική, Ποίηση, Γλυπτική, χορό, τραγούδι, θέατρο, αλλά και όλες οι μορφές τέχνης έχουν άμεση έμπνευση από το περιβάλλον.

Τετάρτη 25 Απριλίου 2018

Heavy metal exposure has adverse effects on the growth and development of preschool children

Abstract

The purpose of this study was to investigate the associations between levels of lead (Pb), cadmium (Cd), chromium (Cr), and manganese (Mn) in the PM2.5 and blood and physical growth, and development parameters including birth length and weight, height, weight, body mass index (BMI), head circumference, and chest circumference in preschool children from Guiyu (e-waste exposure area) and Haojiang (the reference area). A total of 470 preschool children from Guiyu and Haojiang located in southeast coast of China were recruited and required to undergo physical examination and blood tests during the study period. Birth length and weight were obtained by birth records and questionnaire. Pb and Cd in both PM2.5 and blood were significantly higher in Guiyu than Haojiang. Remarkably, the children of Guiyu had significantly lower birth weight and length, BMI, and chest circumference when compare to their peers from the reference area (all p value < 0.05). Spearman correlation analyses showed that blood Pb was negatively correlated with height (r = −0.130, p < 0.001), weight (r = −0.169, p < 0.001), BMI (r = −0.100, p < 0.05), head circumference (r = −0.095, p < 0.05), and chest circumference (r = −0.112, p < 0.05). After adjustment for the potential confounders in further linear regression analyses, blood Pb was negatively associated with height (β = −0.066, p < 0.05), weight (β = −0.119, p < 0.001), head circumference (β = −0.123, p < 0.01), and chest circumference (β = −0.104, p < 0.05), respectively. No significant association between blood Cd, Cr, or Mn was found with any of our developmental outcomes. Taken together, lead exposure limits or delays the growth and development of preschool children.



from Enviromental via alkiviadis.1961 on Inoreader https://ift.tt/2vKnUsj

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου