Στην βιολογία, το περιβάλλον μπορεί να καθοριστεί σαν ενα σύνολο κλιματικών, βιοτικών, κοινωνικών και εδαφικών παραγόντων που δρουν σε έναν οργανισμό και καθορίζουν την ανάπτυξη και την επιβίωση του. Έτσι, περιλαμβάνει οτιδήποτε μπορεί να επηρεάσει άμεσα τον μεταβολισμό ή τη συμπεριφορά των ζωντανών οργανισμών ή ειδών, όπως το φως, ο αέρας, το νερό, το έδαφος και άλλοι παράγοντες. Δείτε επίσης το άρθρο για το φυσικό περιβάλλον και τη φυσική επιλογή.
Στην αρχιτεκτονική, την εργονομία και την ασφάλεια στην εργασία, περιβάλλον είναι το σύνολο των χαρακτηριστικών ενός δωματίου ή κτιρίου που επηρεάζουν την ποιότητα ζωής και την αποδοτικότητα, περιλαμβανομένων των διαστάσεων και της διαρρύθμισης των χώρων διαβίωσης και της επίπλωσης, του φωτισμού, του αερισμού, της θερμοκρασίας, του θορύβου κλπ. Επίσης μπορεί να αναφέρεται στο σύνολο των δομικών κατασκευών. Δείτε επίσης το άρθρο για το δομημένο περιβάλλον.
Στην ψυχολογία, περιβαλλοντισμός είναι η θεωρία ότι το περιβάλλον (με τη γενική και κοινωνική έννοια) παίζει μεγαλύτερο ρόλο από την κληρονομικότητα καθορίζοντας την ανάπτυξη ενός ατόμου. Συγκεκριμένα, το περιβάλλον είναι ένας σημαντικός παράγοντας πολλών ψυχολογικών θεωριών.
Στην τέχνη, το περιβάλλον αποτελεί κινητήριο μοχλό και μούσα εμπνέοντας τους ζωγράφους ή τους ποιητές. Σε όλες τις μορφές της Τέχνης αποτελεί έμπνευση και οι Καλές Τέχνες φανερώνουν την επιρροή οπού άσκησε σε όλους τους καλλιτέχνες με όποιο είδος Τέχνης κι αν ασχολούνται. Ο άνθρωπος μέσα στο περιβάλλον δημιουργεί Μουσική, Ζωγραφική, Ποίηση, Γλυπτική, χορό, τραγούδι, θέατρο, αλλά και όλες οι μορφές τέχνης έχουν άμεση έμπνευση από το περιβάλλον.

Τρίτη 24 Απριλίου 2018

IJERPH, Vol. 15, Pages 840: Do Low Income Youth of Color See “The Bigger Picture” When Discussing Type 2 Diabetes: A Qualitative Evaluation of a Public Health Literacy Campaign

IJERPH, Vol. 15, Pages 840: Do Low Income Youth of Color See "The Bigger Picture" When Discussing Type 2 Diabetes: A Qualitative Evaluation of a Public Health Literacy Campaign

International Journal of Environmental Research and Public Health doi: 10.3390/ijerph15050840

Authors: Dean Schillinger Jessica Tran Sarah Fine

As Type 2 diabetes spikes among minority and low-income youth, there is an urgent need to tackle the drivers of this preventable disease. The Bigger Picture (TBP) is a counter-marketing campaign using youth-created, spoken-word public service announcements (PSAs) to reframe the epidemic as a socio-environmental phenomenon requiring communal action, civic engagement and norm change. Methods: We examined whether and how TBP PSAs advance health literacy among low-income, minority youth. We showed nine PSAs, asking individuals open-ended questions via questionnaire, then facilitating a focus group to reflect upon the PSAs. Results: Questionnaire responses revealed a balance between individual vs. public health literacy. Some focused on individual responsibility and behaviors, while others described socio-environmental forces underlying risk. The focus group generated a preponderance of public health literacy responses, emphasizing future action. Striking sociopolitical themes emerged, reflecting tensions minority and low-income youth experience, such as entrapment vs. liberation. Conclusion: Our findings speak to the structural barriers and complexities underlying diabetes risk, and the ability of spoken word medium to make these challenges visible and motivate action. Practice Implications: Delivering TBP content to promote interactive reflection has potential to change behavioral norms and build capacity to confront the social, economic and structural factors that influence behaviors.



from Enviromental via alkiviadis.1961 on Inoreader https://ift.tt/2FdhCkC

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου