Στην βιολογία, το περιβάλλον μπορεί να καθοριστεί σαν ενα σύνολο κλιματικών, βιοτικών, κοινωνικών και εδαφικών παραγόντων που δρουν σε έναν οργανισμό και καθορίζουν την ανάπτυξη και την επιβίωση του. Έτσι, περιλαμβάνει οτιδήποτε μπορεί να επηρεάσει άμεσα τον μεταβολισμό ή τη συμπεριφορά των ζωντανών οργανισμών ή ειδών, όπως το φως, ο αέρας, το νερό, το έδαφος και άλλοι παράγοντες. Δείτε επίσης το άρθρο για το φυσικό περιβάλλον και τη φυσική επιλογή.
Στην αρχιτεκτονική, την εργονομία και την ασφάλεια στην εργασία, περιβάλλον είναι το σύνολο των χαρακτηριστικών ενός δωματίου ή κτιρίου που επηρεάζουν την ποιότητα ζωής και την αποδοτικότητα, περιλαμβανομένων των διαστάσεων και της διαρρύθμισης των χώρων διαβίωσης και της επίπλωσης, του φωτισμού, του αερισμού, της θερμοκρασίας, του θορύβου κλπ. Επίσης μπορεί να αναφέρεται στο σύνολο των δομικών κατασκευών. Δείτε επίσης το άρθρο για το δομημένο περιβάλλον.
Στην ψυχολογία, περιβαλλοντισμός είναι η θεωρία ότι το περιβάλλον (με τη γενική και κοινωνική έννοια) παίζει μεγαλύτερο ρόλο από την κληρονομικότητα καθορίζοντας την ανάπτυξη ενός ατόμου. Συγκεκριμένα, το περιβάλλον είναι ένας σημαντικός παράγοντας πολλών ψυχολογικών θεωριών.
Στην τέχνη, το περιβάλλον αποτελεί κινητήριο μοχλό και μούσα εμπνέοντας τους ζωγράφους ή τους ποιητές. Σε όλες τις μορφές της Τέχνης αποτελεί έμπνευση και οι Καλές Τέχνες φανερώνουν την επιρροή οπού άσκησε σε όλους τους καλλιτέχνες με όποιο είδος Τέχνης κι αν ασχολούνται. Ο άνθρωπος μέσα στο περιβάλλον δημιουργεί Μουσική, Ζωγραφική, Ποίηση, Γλυπτική, χορό, τραγούδι, θέατρο, αλλά και όλες οι μορφές τέχνης έχουν άμεση έμπνευση από το περιβάλλον.

Κυριακή 1 Απριλίου 2018

IJERPH, Vol. 15, Pages 656: Influence of Vehicle Speed on the Characteristics of Driver’s Eye Movement at a Highway Tunnel Entrance during Day and Night Conditions: A Pilot Study

IJERPH, Vol. 15, Pages 656: Influence of Vehicle Speed on the Characteristics of Driver's Eye Movement at a Highway Tunnel Entrance during Day and Night Conditions: A Pilot Study

International Journal of Environmental Research and Public Health doi: 10.3390/ijerph15040656

Authors: Li Qin Li-Li Dong Wen-Hai Xu Li-Dong Zhang Arturo Leon

The aim of this study was to investigate how vehicle speed influences the characteristics of driver's eye movement at highway tunnel entrances during day and night. In this study, six drivers' eye movement data (from 200 m before tunnel entrance to 200 m inside tunnel entrance) under five predetermined vehicle speeds (40, 50, 60, 70 and 80 km/h) in the daytime and three predetermined vehicle speeds (40, 60 and 80 km/h) in the nighttime were recorded using the non-intrusive Dikablis Professional eye-tracking system. Pupil size, the average fixation duration time and the average number of fixation were analyzed and then the influence of the vehicle speed on these parameters was evaluated by means of IBM SPSS Statistics 20.0. The results for pupil size in daytime increased when approaching the tunnel entrance, while as for nighttime, pupil size decreased when approaching the tunnel entrance and then increased after entering the tunnel. The pupil size in daytime has a significant negative correlation with vehicle speed, while the pupil size in nighttime did not show a significant association with vehicle speed. Furthermore, the average fixation duration in daytime increased when entering the tunnel, and had a significant negative correlation with vehicle speed. Also, the average number of fixations in daytime decreased when entering the tunnel and has a significant negative correlation with vehicle speed. However, the average fixation duration and the average number of fixations in nighttime did not show any significant association with vehicle speed. Moreover, limitations and future directions of the study are discussed for the further investigation.



from Enviromental via alkiviadis.1961 on Inoreader https://ift.tt/2GpRU1D

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου