Στην βιολογία, το περιβάλλον μπορεί να καθοριστεί σαν ενα σύνολο κλιματικών, βιοτικών, κοινωνικών και εδαφικών παραγόντων που δρουν σε έναν οργανισμό και καθορίζουν την ανάπτυξη και την επιβίωση του. Έτσι, περιλαμβάνει οτιδήποτε μπορεί να επηρεάσει άμεσα τον μεταβολισμό ή τη συμπεριφορά των ζωντανών οργανισμών ή ειδών, όπως το φως, ο αέρας, το νερό, το έδαφος και άλλοι παράγοντες. Δείτε επίσης το άρθρο για το φυσικό περιβάλλον και τη φυσική επιλογή.
Στην αρχιτεκτονική, την εργονομία και την ασφάλεια στην εργασία, περιβάλλον είναι το σύνολο των χαρακτηριστικών ενός δωματίου ή κτιρίου που επηρεάζουν την ποιότητα ζωής και την αποδοτικότητα, περιλαμβανομένων των διαστάσεων και της διαρρύθμισης των χώρων διαβίωσης και της επίπλωσης, του φωτισμού, του αερισμού, της θερμοκρασίας, του θορύβου κλπ. Επίσης μπορεί να αναφέρεται στο σύνολο των δομικών κατασκευών. Δείτε επίσης το άρθρο για το δομημένο περιβάλλον.
Στην ψυχολογία, περιβαλλοντισμός είναι η θεωρία ότι το περιβάλλον (με τη γενική και κοινωνική έννοια) παίζει μεγαλύτερο ρόλο από την κληρονομικότητα καθορίζοντας την ανάπτυξη ενός ατόμου. Συγκεκριμένα, το περιβάλλον είναι ένας σημαντικός παράγοντας πολλών ψυχολογικών θεωριών.
Στην τέχνη, το περιβάλλον αποτελεί κινητήριο μοχλό και μούσα εμπνέοντας τους ζωγράφους ή τους ποιητές. Σε όλες τις μορφές της Τέχνης αποτελεί έμπνευση και οι Καλές Τέχνες φανερώνουν την επιρροή οπού άσκησε σε όλους τους καλλιτέχνες με όποιο είδος Τέχνης κι αν ασχολούνται. Ο άνθρωπος μέσα στο περιβάλλον δημιουργεί Μουσική, Ζωγραφική, Ποίηση, Γλυπτική, χορό, τραγούδι, θέατρο, αλλά και όλες οι μορφές τέχνης έχουν άμεση έμπνευση από το περιβάλλον.

Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2020

Survey on Physicians’ Knowledge and Training Needs in Genetic Counseling

Alexandros G.Sfakianakis shared this article with you from Inoreader
Background: In recent years, germline testing of women with a risk of developing breast and ovarian cancer has increased rapidly. This is due to lower costs for new high-throughput sequencing technologies and the manifold preventive and therapeutic options for germline mutation carriers. The growing demand for genetic counseling meets a shortfall of counselors and illustrates the need to involve the treating clinicians in the genetic testing process. This survey was undertaken to assess their state of knowledge and training needs in the field of genetic counseling and testing. Methods: A cross-sectional survey within the European Bridges Study (Breast Cancer Risk after Diagnostic Gene Sequencing) was conducted among physician members (n = 111) of the German Cancer Society who were primarily gynecologists. It was designed to examine their experience in genetic counseling and testing. Results: Overall, the study revealed a need for training in risk communication and clinical recommendations for persons at risk. One-third of respondents communicated only relative disease risks (31.5%) instead of absolute disease risks in manageable time spans. Moreover, almost one-third of the respondents (31.2%) communicated bilateral and contralateral risk-reducing mastectomy as an option for healthy women and unilateral-diseased breast cancer patients without mutations in high-risk genes (e.g. BRCA1 or BRCA2). Most respondents expressed training needs in the field of risk assessment models, the clinical interpretation of genetic test results, and the decision-making process. Conclusion: The survey demonstrates a gap of genetic and risk literacy in a relevant proportion of physicians and the need for appropriate training concepts.
Breast Care
View on the web

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου