Στην βιολογία, το περιβάλλον μπορεί να καθοριστεί σαν ενα σύνολο κλιματικών, βιοτικών, κοινωνικών και εδαφικών παραγόντων που δρουν σε έναν οργανισμό και καθορίζουν την ανάπτυξη και την επιβίωση του. Έτσι, περιλαμβάνει οτιδήποτε μπορεί να επηρεάσει άμεσα τον μεταβολισμό ή τη συμπεριφορά των ζωντανών οργανισμών ή ειδών, όπως το φως, ο αέρας, το νερό, το έδαφος και άλλοι παράγοντες. Δείτε επίσης το άρθρο για το φυσικό περιβάλλον και τη φυσική επιλογή.
Στην αρχιτεκτονική, την εργονομία και την ασφάλεια στην εργασία, περιβάλλον είναι το σύνολο των χαρακτηριστικών ενός δωματίου ή κτιρίου που επηρεάζουν την ποιότητα ζωής και την αποδοτικότητα, περιλαμβανομένων των διαστάσεων και της διαρρύθμισης των χώρων διαβίωσης και της επίπλωσης, του φωτισμού, του αερισμού, της θερμοκρασίας, του θορύβου κλπ. Επίσης μπορεί να αναφέρεται στο σύνολο των δομικών κατασκευών. Δείτε επίσης το άρθρο για το δομημένο περιβάλλον.
Στην ψυχολογία, περιβαλλοντισμός είναι η θεωρία ότι το περιβάλλον (με τη γενική και κοινωνική έννοια) παίζει μεγαλύτερο ρόλο από την κληρονομικότητα καθορίζοντας την ανάπτυξη ενός ατόμου. Συγκεκριμένα, το περιβάλλον είναι ένας σημαντικός παράγοντας πολλών ψυχολογικών θεωριών.
Στην τέχνη, το περιβάλλον αποτελεί κινητήριο μοχλό και μούσα εμπνέοντας τους ζωγράφους ή τους ποιητές. Σε όλες τις μορφές της Τέχνης αποτελεί έμπνευση και οι Καλές Τέχνες φανερώνουν την επιρροή οπού άσκησε σε όλους τους καλλιτέχνες με όποιο είδος Τέχνης κι αν ασχολούνται. Ο άνθρωπος μέσα στο περιβάλλον δημιουργεί Μουσική, Ζωγραφική, Ποίηση, Γλυπτική, χορό, τραγούδι, θέατρο, αλλά και όλες οι μορφές τέχνης έχουν άμεση έμπνευση από το περιβάλλον.

Κυριακή 15 Αυγούστου 2021

Dynamic analysis for flexion and extension of elbow joint motion based on musculoskeletal model of Anybody

xlomafota13 shared this article with you from Inoreader

Abstract

Purpose

Little is known about how biomechanics governs the biological nature for humeral motion dynamically. Elbow motion ought to be investigated based on a musculoskeletal model and evidence the physiologic principle of upper limbs.

Method

A humeral model was reconstructed by MIMICS after CT images input in *.dicom format, it was processed by Geomagic Studio for Surfaces, then gridded mesh and assigned materials by Hypermesh. On the other hand, a musculoskeletal model was built by Anybody, physical motions were then simulated to export boundary condition and myodynamia during flexion and extension. Finally, all the humeral model and boundary were imported to Abaqus for finite element analysis.

Result

During the simulative motion of flexion, the primary muscles are brachii biceps, brachialis anticus and teretipronator, their myodynamia increased and then decreased gradually, and reached its peak value at 30°; During extension, the main muscles are triceps brachii and brachialis anticus, their myodynamia increased and then decreased gradually too, and reached peak at 50°; In these 2 cases, their strain and displacement distributed at the middle of humerus.

Conclusion

AnyBody is a novel modeling system to simulate physical motion, e.g. flexion and extension. Biceps brachii and brachialis anticus are functional for flexion, and triceps brachii plays a key role in extension critically. This simulation confirms the physiologic rule for sport event, humeral fixation and postoperative healing with clinical significance that minimizing joint forces from injury onset may promote pain-free ways.

This article is protected by copyright. All rights reserved.

View on the web

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου