Στην βιολογία, το περιβάλλον μπορεί να καθοριστεί σαν ενα σύνολο κλιματικών, βιοτικών, κοινωνικών και εδαφικών παραγόντων που δρουν σε έναν οργανισμό και καθορίζουν την ανάπτυξη και την επιβίωση του. Έτσι, περιλαμβάνει οτιδήποτε μπορεί να επηρεάσει άμεσα τον μεταβολισμό ή τη συμπεριφορά των ζωντανών οργανισμών ή ειδών, όπως το φως, ο αέρας, το νερό, το έδαφος και άλλοι παράγοντες. Δείτε επίσης το άρθρο για το φυσικό περιβάλλον και τη φυσική επιλογή.
Στην αρχιτεκτονική, την εργονομία και την ασφάλεια στην εργασία, περιβάλλον είναι το σύνολο των χαρακτηριστικών ενός δωματίου ή κτιρίου που επηρεάζουν την ποιότητα ζωής και την αποδοτικότητα, περιλαμβανομένων των διαστάσεων και της διαρρύθμισης των χώρων διαβίωσης και της επίπλωσης, του φωτισμού, του αερισμού, της θερμοκρασίας, του θορύβου κλπ. Επίσης μπορεί να αναφέρεται στο σύνολο των δομικών κατασκευών. Δείτε επίσης το άρθρο για το δομημένο περιβάλλον.
Στην ψυχολογία, περιβαλλοντισμός είναι η θεωρία ότι το περιβάλλον (με τη γενική και κοινωνική έννοια) παίζει μεγαλύτερο ρόλο από την κληρονομικότητα καθορίζοντας την ανάπτυξη ενός ατόμου. Συγκεκριμένα, το περιβάλλον είναι ένας σημαντικός παράγοντας πολλών ψυχολογικών θεωριών.
Στην τέχνη, το περιβάλλον αποτελεί κινητήριο μοχλό και μούσα εμπνέοντας τους ζωγράφους ή τους ποιητές. Σε όλες τις μορφές της Τέχνης αποτελεί έμπνευση και οι Καλές Τέχνες φανερώνουν την επιρροή οπού άσκησε σε όλους τους καλλιτέχνες με όποιο είδος Τέχνης κι αν ασχολούνται. Ο άνθρωπος μέσα στο περιβάλλον δημιουργεί Μουσική, Ζωγραφική, Ποίηση, Γλυπτική, χορό, τραγούδι, θέατρο, αλλά και όλες οι μορφές τέχνης έχουν άμεση έμπνευση από το περιβάλλον.

Τετάρτη 11 Αυγούστου 2021

Radiology perspective on anatomy teaching in Australia and New Zealand

xlomafota13 shared this article with you from Inoreader

pubmed-meta-image.png

Surg Radiol Anat. 2021 Aug 10. doi: 10.1007/s00276-021-02811-9. Online ahead of print.

ABSTRACT

INTRODUCTION: Anatomy pedagogy and radiologists involvement in teaching undergraduate anatomy varies widely. We surveyed radiologists practising in Australia and New Zealand to establish their opinions on their own experience of undergraduate anatomy and their view on the role of radiology in anatomy teaching. We also sought their views on the role of radiologists in anatomy teach ing.

METHODS: A short survey was designed on the Survey Monkey platform using the website surveymonkey.com. The survey was distributed to members of the Royal Australian and New Zealand College of Radiologists (RANCZR) as a link attached to a monthly e-newsletter with a short paragraph outlining its aim.

RESULTS: Sixty-seven responses were eligible for analysis. 33% (22/67) were dissatisfied with their own anatomy training and 55% (38/67) felt that current graduates had an inadequate level of anatomy. 55% (38/67) indicated that radiology had not been a major part of their own undergraduate anatomy training. 58% (39/67) of respondents felt that non-radiology medical and para-medical professionals were not suitably qualified to teach radiologic anatomy. 75% (42/67) were of the opinion that radiology with 3-D support platforms may replace cadaveric dissection in the future, yet most were not familiar with 3-D platforms in current usage.

PMID:34378106 | DOI:10.1007/s00276-021-02811-9

View on the web

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου