Στην βιολογία, το περιβάλλον μπορεί να καθοριστεί σαν ενα σύνολο κλιματικών, βιοτικών, κοινωνικών και εδαφικών παραγόντων που δρουν σε έναν οργανισμό και καθορίζουν την ανάπτυξη και την επιβίωση του. Έτσι, περιλαμβάνει οτιδήποτε μπορεί να επηρεάσει άμεσα τον μεταβολισμό ή τη συμπεριφορά των ζωντανών οργανισμών ή ειδών, όπως το φως, ο αέρας, το νερό, το έδαφος και άλλοι παράγοντες. Δείτε επίσης το άρθρο για το φυσικό περιβάλλον και τη φυσική επιλογή.
Στην αρχιτεκτονική, την εργονομία και την ασφάλεια στην εργασία, περιβάλλον είναι το σύνολο των χαρακτηριστικών ενός δωματίου ή κτιρίου που επηρεάζουν την ποιότητα ζωής και την αποδοτικότητα, περιλαμβανομένων των διαστάσεων και της διαρρύθμισης των χώρων διαβίωσης και της επίπλωσης, του φωτισμού, του αερισμού, της θερμοκρασίας, του θορύβου κλπ. Επίσης μπορεί να αναφέρεται στο σύνολο των δομικών κατασκευών. Δείτε επίσης το άρθρο για το δομημένο περιβάλλον.
Στην ψυχολογία, περιβαλλοντισμός είναι η θεωρία ότι το περιβάλλον (με τη γενική και κοινωνική έννοια) παίζει μεγαλύτερο ρόλο από την κληρονομικότητα καθορίζοντας την ανάπτυξη ενός ατόμου. Συγκεκριμένα, το περιβάλλον είναι ένας σημαντικός παράγοντας πολλών ψυχολογικών θεωριών.
Στην τέχνη, το περιβάλλον αποτελεί κινητήριο μοχλό και μούσα εμπνέοντας τους ζωγράφους ή τους ποιητές. Σε όλες τις μορφές της Τέχνης αποτελεί έμπνευση και οι Καλές Τέχνες φανερώνουν την επιρροή οπού άσκησε σε όλους τους καλλιτέχνες με όποιο είδος Τέχνης κι αν ασχολούνται. Ο άνθρωπος μέσα στο περιβάλλον δημιουργεί Μουσική, Ζωγραφική, Ποίηση, Γλυπτική, χορό, τραγούδι, θέατρο, αλλά και όλες οι μορφές τέχνης έχουν άμεση έμπνευση από το περιβάλλον.

Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2022

Constructing a Mixed Simulation With 360° Virtual Reality and a High-Fidelity Simulator: Usability and Feasibility Assessment

alexandrossfakianakis shared this article with you from Inoreader
imageVirtual reality technology has been adopted to overcome barriers of conventional simulation. This study was conducted to determine the impact of mixed simulation (a 360° virtual reality and a high-fidelity simulator) on learning how to provide nursing care for patients with arrhythmia. A total of 49 students were randomly assigned to intervention (n = 25) and control (n = 23) groups. They were given four arrhythmia cases with a 360° virtual reality system first followed by a manikin-based simulation. The mixed simulation group showed greater improvement in knowledge, higher decision-making competency in "knowing and acting" (P = .025) and "seeking information from instructors" (P = .049), and lower anxiety in "using resources to gather information" (P = .031). Study participants achieved a good level of empathy (3.28 ± 0.72) and liked the program (4.56 ± 0.60). They were satisfied with the program (4.48 ± 0.65). These findings provide new insight into learning through blending of new technology. When the 360° virtual reality was used with existing manikin-based simulation, they effectively reinforced one another. The 360° virtual reality can be an effective strategy to ensure active participation to gain a comprehensive understanding of and empathy for patients.
View on Web

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου