Στην βιολογία, το περιβάλλον μπορεί να καθοριστεί σαν ενα σύνολο κλιματικών, βιοτικών, κοινωνικών και εδαφικών παραγόντων που δρουν σε έναν οργανισμό και καθορίζουν την ανάπτυξη και την επιβίωση του. Έτσι, περιλαμβάνει οτιδήποτε μπορεί να επηρεάσει άμεσα τον μεταβολισμό ή τη συμπεριφορά των ζωντανών οργανισμών ή ειδών, όπως το φως, ο αέρας, το νερό, το έδαφος και άλλοι παράγοντες. Δείτε επίσης το άρθρο για το φυσικό περιβάλλον και τη φυσική επιλογή.
Στην αρχιτεκτονική, την εργονομία και την ασφάλεια στην εργασία, περιβάλλον είναι το σύνολο των χαρακτηριστικών ενός δωματίου ή κτιρίου που επηρεάζουν την ποιότητα ζωής και την αποδοτικότητα, περιλαμβανομένων των διαστάσεων και της διαρρύθμισης των χώρων διαβίωσης και της επίπλωσης, του φωτισμού, του αερισμού, της θερμοκρασίας, του θορύβου κλπ. Επίσης μπορεί να αναφέρεται στο σύνολο των δομικών κατασκευών. Δείτε επίσης το άρθρο για το δομημένο περιβάλλον.
Στην ψυχολογία, περιβαλλοντισμός είναι η θεωρία ότι το περιβάλλον (με τη γενική και κοινωνική έννοια) παίζει μεγαλύτερο ρόλο από την κληρονομικότητα καθορίζοντας την ανάπτυξη ενός ατόμου. Συγκεκριμένα, το περιβάλλον είναι ένας σημαντικός παράγοντας πολλών ψυχολογικών θεωριών.
Στην τέχνη, το περιβάλλον αποτελεί κινητήριο μοχλό και μούσα εμπνέοντας τους ζωγράφους ή τους ποιητές. Σε όλες τις μορφές της Τέχνης αποτελεί έμπνευση και οι Καλές Τέχνες φανερώνουν την επιρροή οπού άσκησε σε όλους τους καλλιτέχνες με όποιο είδος Τέχνης κι αν ασχολούνται. Ο άνθρωπος μέσα στο περιβάλλον δημιουργεί Μουσική, Ζωγραφική, Ποίηση, Γλυπτική, χορό, τραγούδι, θέατρο, αλλά και όλες οι μορφές τέχνης έχουν άμεση έμπνευση από το περιβάλλον.

Τρίτη 6 Απριλίου 2021

Prevalence of hearing loss in school aged Nepalese children

xloma.fota.13 shared this article with you from Inoreader

Int J Pediatr Otorhinolaryngol. 2021 Apr;143:110658. doi: 10.1016/j.ijporl.2021.110658. Epub 2021 Feb 19.

ABSTRACT

OBJECTIVES: The main objective of this study is to identify the prevalence of hearing loss in school aged children of Nepal.

METHODS: This cross-sectional study was carried out on school aged children attending the government run schools of Nepal. A total of 79,340 children from grades 1 through 10 were included in the study. After taking brief history about ear diseases and hearing loss, children were screened for ear diseases in their respective classroom by otoscope. Hearing evaluation was carried out by pure tone audiometer and hearing threshold was obtained at 0.5-4 kHz. The results were then documented and analyzed.

RESULTS: The prevalence of hearing impairment in school aged children in Nepal is found to be 5.73% (4551 of 79,340). Conductive hearing loss was the most common type of hearing loss and was o bserved in 70.47% (n = 3207) of the children.

CONCLUSIONS: This study shows that hearing loss is a common problem in children of Nepal. With the main cause of hearing loss due to preventable conditions such as chronic otitis media, it is believed that early standardized screening, detection and timely management of chronic otitis media in these children can prevent hearing loss and its impact on their educational, social and language development. School based ear health programs are a useful community-oriented solution for prevention of deafness. It shows how important it is to introduce hearing screening for primary school aged children to prevent hearing loss.

PMID:33636508 | DOI:10.1016/j.ijporl.2021.110658

View on the web

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου